استقلال ۴ میلیارد بدهی دارد

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده درباره میزان بدهی‌های استقلال و مشکل این باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: استقلال سه و نیم تا چهار میلیارد بدهی دارد. تا این لحظه مشکل چند قرارداد را حل کردیم. ان شاءالله ظرف فردا بقیه بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم و پنجشنبه فدراسیون فوتبال نامه استقلال را می‌زند.

بیشتر بخوانید:

اجرای قانون 90 به 10 در دربی روی هواست

توصیه جالب فتح‌الله‌زاده به استراماچونی +عکس

وی درباره اینکه مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه به پایان می‌رسد، تاکید کرد: دوشنبه و سه شنبه در ایران تعطیل است. چهارشنبه و پنجشنبه لیست ما به فدراسیون و سپس به کنفدراسیون آسیا اعلام خواهد شد.

رئیس هیات مدیره استقلال درباره طلبکاران عمده این باشگاه تصریح کرد: تا جایی که می دانم امیر قلعه نویی و یکی دو نفر دیگر عمده طلبکار ما هستند. تا فردا و چهارشنبه این فرصت را داریم که مشکل را حل کنیم. اعتقاد دارم مشکلی برای استقلال پیش نمی‌آید.

خلیل زاده در پایان با اشاره به جذب روزبه چشمی گفت: تلاش می‌کنیم این هفته بخش دوم حق الزحمه بازیکنان را پرداخت کنیم. اگر استراماچونی سرمربی تیم بازیکن دیگری بخواهد و اعلام کند، هیات مدیره و مدیرعامل آمادگی دارند نظراتش را تامین کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بختیار رحمانی به تیم صنعت نفت آبادان پیوست+عکس

ش سپتامبر 7 , 2019
به گزارش مشرق، بختیار رحمانی بازیکن پیشین تیم‌های استقلال، فولاد که پیش از این در تیم الشمال قطر هم حضور داشت با عقد قراردادی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.وی پیش از این در تیم‌های پیکان، فولاد، ذوب آهن و تراکتور هم حضور داشته است. رحمانی سابقه ...