شاهین بیانی: گناه بازیکنان را گردن داور نندازیم؛ برد دربی از نان شب واجب تر است

شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال اگر در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض می کند گناه داور نیست بلکه نشان از عدم تمرکز کافی بازیکنان است.

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در مورد وضعیت استقلال در دو هفته اول لیگ برتر و شرایط این تیم برای ادامه مسابقات،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال با از دست دادن 5 امتیاز شرایط خوبی ندارد

آبی پوشان در دو هفته ابتدایی لیگ، در دیدار برابر ماشین سازی و فولاد از ۶ امتیاز تنها یک امتیاز را کسب کردند و این نشان می دهد که شرایط خوبی ندارند.خط دفاع استقلال در این دو بازی نشان داد از هماهنگی بالایی برخوردار نیست و عملکرد قابل قبولی نداشتند. دو گل در ثانیه های پایانی بازی نشان می دهد که بازیکنان دفاعی استقلال با اینکه مدت هاست با هم تمرین می کنند هنوز به یک نقطه مشترک در کار دفاعی دست پیدا نکردند و این یک نقطه ضعف بزرگ است که استراماچونی باید هر چه زودتر در صدد رفع آن بربیاید.

* گل خوردن در دقایق پایانی نقطه ضعف بزرگی است

استقلال در دو بازی شروع خوبی داشته و حتی نمایش قابل قبولی هم ارائه داده اما گل خوردن در ثانیه های پایانی یک نقطه ضعف بزرگ برای استقلال است که باید هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

* استراماچونی از تعطیلات بهترین استفاده را ببرد

این تعطیلی ۲۱ روزه برای استقلال فوق العاده مهم است. درست است که چهار بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی هستند اما استراماچونی یک مربی حرفه ای است و می تواند با تمرینات بیشتر برای خط دفاعی و سایر خطوط، نقاط ضعف تیمش را برطرف کرده و خود را آماده شروع دوباره لیگ کند. زیرا دربی هم نزدیک است و باید سرمربی استقلال بداند این دیدار از نان شب هم برای هواداران واجب تر شده است.

* گناه بازیکنان را گردن داور نندازیم

متأسفانه این روزها همه، تقصیرها را به گردن فغانی می اندازند اما فراموش نکنیم که این استقلال است که باید دقایق پایانی بازی را وقتی یک بر صفر پیروز است، مدیریت کند و اجازه ندهد که حریف بر بازی مسلط شود. وقتی استقلال در دو بازی و در ثانیه های پایانی به راحتی گل می خورد، این نشان دهنده ضعف قضاوت فغانی نیست بلکه این اشتباه بازیکنان خط دفاعی استقلال است که به راحتی اجازه می دهند حریف دروازه آنان را باز کند.

  * هفته دوم بهتر از هفته اول بود

هفته دوم، هفته عجیبی بود. تراکتور توانست بر پرسپولیس غلبه کند و سپاهان و پدیده همچنان روی نوار موفقیت گام بردارند. سایر تیم ها هم نتایج بدی کسب نکردند. در مجموع هفته دوم، بازی ها به مراتب بهتر از هفته اول بود و استقلال و پرسپولیس اگر می خواهند فاصله شان با صدر جدول نزدیک نشود، باید دیدارهای بعدی خود را با موفقیت به پایان برسانند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

شاهین بیانی: استقلال به بازیکن بزرگ نیاز دارد؛ استراماچونی یک مربی حرفه ای است

شاهین بیانی: رحمتی دیگر جایی در استقلال نداشت؛ استراماچونی مشاور خوب می‌خواهد

شاهین بیانی: هواداران استقلال فقط قهرمانی می خواهند؛ دلم برای بازیکنان و سرمربی جدید استقلال سوخت!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسن روشن: جلسه خوبی با وزیر داشتیم؛ نباید پای دلالان به باشگاه باز می شد

ش سپتامبر 7 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سلطانی‌فر هم گفت این دلالیسم است که جو استقلال را بهم ریخته است.       به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص نشستی که با وزیر ورزش و جوانان بر...