علی جباری: بازهم می گویم وزیر ورزش طرفدار پرسپولیس است؛ نگذاشتند حرفهایم را به سلطانی فر بزنم

علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قرار بود جلسه من با وزیر خصوصی باشد اما همه را دعوت کردند و نگذاشتند حرفهای که به دلم مانده را به وزیر انتقال بدهم.

    

 به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال به همراه تعدادی از پیشکسوتان با سابقه این باشگاه به دیدار وزیر ورزش رفتند و در مورد شرایط این باشگاه با ایشان گفتگو کردند.

سلطان علی جباری در گفت‌‌وگو با تسنیم، درخصوص محتوای و خروجی این جلسه، صحبت‌هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* قرار بود جلسه خصوصی باشد اما همه دعوت شدند!

حقیقتاً من در مراسم افتتاح یک هتل از طرف صندوق حمایت از قهرمانان دعوت شده بودم که ابطحی مدیرعامل این صندوق حرکت خوبی انجام داده بود. وقتی به آنجا رفتم دیدم تمام قهرمانان و اسطوره‌های کشور در رشته‌های مختلف در آنجا حضور داشتند ضمن آنکه از محمد نصیری نیز تقدیر به عمل آمد. در حاشیه مراسم متوجه شدم که وزیر ورزش و جوانان هم در آنجا حضور دارند و من در پایان مراسم خودم را به وزیر نزدیک کردم و به او گفتم می‌خواهم با شما صحبت کنم. بعد از این اتفاق آقای سلطانی‌فر اعلام کرد که هفته آینده با من تماس می‌گیرد و هماهنگ می‌کند که یک روز به وزارت بروم و با او صحبت کنم، ولی دیروز حدود ساعت 10 صبح آقای نصرالله عبداللهی پیغام داد ما باید ساعت 11 در وزارت ورزش حضور پیدا کنیم.وقتی به وزارت ورزش رفتم دیدم که همه دوستانم دعوت شده‌اند و آنجا تعجب کردم چون قرار بود من تنهایی با وزیر ورزش صحبت کنم و یکسری مسائل را به او بگویم ولی به هر حال از اینکه دوستانم را کنار هم دیدم خوشحال هستم.

* این جلسه شبیه به یک میهمانی بود

این جلسه دو جنبه داشت، اول اینکه پیشکسوتان استقلال آنچه می‌خواستند به وزیر گفتند ولی از طرف دیگر صحبت‌هایی که من می‌خواستم مطرح کنم و فراتر از این نشست بود، مطرح نشد و در واقع این جلسه شبیه به یک میهمانی بود.

* حرمت فتحی را حفظ کردیم

این که گفته می شود مدیرعامل باشگاه استقلال از بعضی صحبت ها ناراحت شدند باید بگویم به هر حال دوستان یکسری مسائل را سربسته عنوان کردند ماها قدیمی‌های ورزش هستیم و اگر در جمعی بنشینیم حرمت را حفظ کرده و حجب و حیا می‌کنیم.دیروز حتی آن کسی که زبانش خیلی تند است حفظ حرمت کرد و هر چیزی به زبان نیاورد. به هر حال ما سن و سالی داریم و احترام به حاضرین در جمع برای‌مان در اولویت قرار دارد، اما در مجموع آن چیزی که می‌خواستم بگویم، نشد.

* کاش جلسه خصوصی بود تا حرفی به دلم نمی ماند  

حقیقتا برای من چیزی عوض نشد و دیدگاهم تغییر نکرد اگر به تنهایی مسائل را عنوان می‌کردم، شاید خیلی چیزها بر دلم نمی‌ماند. من دوست داشتم به وزیر ورزش که رئیس مجمع باشگاه استقلال است بگویم که چه اتفاقاتی در این باشگاه می‌افتد. دوست داشتم او صحبت‌هایم را موشکافی کند و بعد همه چیز را بررسی کند و تصمیم بگیرد. من خیلی دوست داشتم بدانم مسائل داخل و اطراف باشگاه را چگونه به گوش وزیر می‌رساند و عادت ندارم در جمع چنین حرف‌هایی را بزنم اما به هر حال دیروز فرصت این کار فراهم نشد.

* پرسپولیسی بودن وزیر را نمی شود انکار کرد

این صحبت که وزیر گرایشی به تیم خاصی دارد توسط خود وزیر تکذیب شد اما اجازه بدهید آن را باز نکنم اتفاقاً آقای مظلومی چنین صحبتی را به وزیر ورزش منتقل کردند ولی یکسری واقعیت‌ها را نمی‌شود انکار کرند. من به همین صحبت بسنده می‌کنم.

* جلسه تنها یک صله‌رحم بود

به نظر من جلسه معمولی بود و چیز خاصی پیش نیامد. مطمئناً باشگاه هم تغییر نخواهد کرد و تنها صحبتی که وزیر از ما خواست این بود که همدل باشیم و از شرایط استفاده کنیم. به نظر من هم چیز خاصی تغییر نکرده و دستوری صادر نشده و این جلسه تنها یک صله‌رحم بود.

* نگذاشتند حرفهایم را به وزیر بزنم

استقلال کار زیاد دارد ولی همان طور که گفتم ما در این نشست حفظ حرمت کرده و مسائل را باز نکردیم من یک صفحه مطلب آماده کرده بودم که به وزیر ورزش منتقل کنم ولی نگذاشتن و به یکباره دیدم جلسه جمع شد و زمان زیادی هم نداشتیم.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

علی جباری: حواس وزیر ورزش اصلا به استقلال نیست؛ نباید هوادار بی گناه استقلال را آزار داد

علی جباری: سلطانی‌فر ادامه ‌دهنده راه گودرزی برای استقلال است؛ هیات‌مدیره وقت ندارد چرا استعفا نمی‌دهد؟!

علی جباری: استقلال امسال خوب یارگیری نکرد؛ وزیر پرسپولیسی دست از سر استقلال بردارد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین جمعه صبح استقلال/ نظارت ویژه استراماچونی بر فوتبال درون تیمی!

ج سپتامبر 6 , 2019
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.        به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز نوبت صبح (جمعه 15 شهریور 98) تیم فوتبال استقلال از ساعت 10:00 در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. * در بخش ا...