دردسر بیرانوند و حسینی برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مشرق، تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای تهیه البسه این فصل خود با شرکت آل‌اشپورت قرارداد بستند اما در دو بازی ابتدایی این لیگ حاشیه‌هایی به وجود آمده که احتمالا کار این دو باشگاه و اسپانسر البسه را دچار مشکل خواهد کرد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس و سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال لباس‌هایی متفاوت از  سایر بازیکنان این دو تیم به تن می‌کنند و در بازی‌ها به میدان رفتند که این مسئله با واکنش شرکت آل‌اشپورت روبرو شده است.

وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت در این خصوص گفت: ما با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرارداد بستیم و این قرارداد کاملا مشخص و حرفه‌ای است. در قرارداد ما با این دو باشگاه آمده که به ازای هر تخلف، نپوشیدن لباس و... شامل جریمه‌های چشم‌گیر خواهد بود. ما با باشگاه‌ها طرف هستیم و با بازیکنان کاری نداریم.

بیشتر بخوانید:

نامه اعتراض آمیز آل‌شپورت به پرسپولیس/ همکاری تعلیق می‌شود؟

وی ادامه داد: ما با این دو باشگاه مکاتباتی انجام داده‌ایم و این وظیفه باشگاه است که با این دو دروازه‌بان برخورد کنند. موضوع دیگر این است که این دو بازیکن لباس‌ برندهای دیگری را می‌پوشند و این باعث می‌شود که لوگوی پرسپولیس و استقلال روی برندهایی چاپ شود که با پرسپولیس و استقلال قرارداد ندارند و با این کار به نوعی برای این برندها تبلیغ رایگان انجام می‌شود. این مسئله هم جریمه با خود به همراه دارد و ما قطعا از این برندها بابت این مسئله شکایت می‌کنیم.

مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت تصریح کرد: شکایت ما شامل حال این دو برند خواهد بود و برای بازیکنان هم جریمه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.دروازه‌بان‌ها فقط می‌توانند از کفش و دستکش جداگانه نسبت به اسپانسر پیراهن استفاده کنند وگرنه طبق قانون لباس، شورت و جوراب دروازه‌بان‌ها باید همان برندی باشد که با باشگاه قرارداد دارد و بر تن سایر بازیکنان و مربیان است.ما در این باره مکاتباتی را با این دو باشگاه انجام دادیم و به این مسئله بی‌توجه نخواهیم بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نامه فیفا خیال استقلال را راحت کرد؟

س سپتامبر 3 , 2019
به گزارش مشرق، همین چند وقت پیش شکایت پروپئیچ از استقلال به قدری جدی شد که همه تصور می کردند این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شود. در روزهای اخیر اما خبر رسید فیفا پول را نداده و استقلال به شدت به مشکل خورده است.در همین حال مسئولان این باشگا...