استقلال در زمین بزرگتر ندارد

به گزارش مشرق، علی نظری قائم مقام سابق استقلال معتقد است این تیم می‌تواند در ادامه لیگ شرایط بهتری را تجربه کند البته که هواداران هم باید در این بین از تیم حمایت کنند تا شرایط بهتر شود با نظری درباره شرایط این روزهای استقلال و همچنین دربی پیش رو به صحبت پرداختیم.

 

*عملکرد استقلال را مقابل فولاد چطور ارزیابی کردید؟

استقلال مقابل فولاد چنگی به دل نزد. اما با توجه به اینکه دومین بازی این تیم در لیگ برتر است می‌توان به آینده آنها امیدوار بود. استراماچونی هنوز آشنایی کاملی به فوتبال ایران ندارد و مطمئن هستم با گذشت زمان شرایط بهتر خواهد شد. هواداران اگر از این استقلال حمایت کنند ضرر نخواهند کرد. استراماچونی جوان است و با انگیزه و قطعا این تیم را درست خواهد کرد.

*داوری چقدر در کسب این تساوی تاثیرگذار بود؟

قطعا داوری تاثیر خودش را در این نتیجه داشته است اما مهم در این بین هواداران هستند که نباید فریب برخی افراد را بخورند و از تیم حمایت کنند و فرصت بدهند تا بهترین تیم در میدان شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید:

فتحی و استراماچونی اختلاف دارند

*بلبلی هم به دلیل تخلف شش ماه از سوی کمیته انضباطی محروم است به نظرتان چرا چنین اتفاقی افتاده است؟

به هر حال رایی بوده که کمیته انضباطی  صادر کرده است ایشان با فولاد قرارداد امضا کرده و قطعا نباید به استقلال می‌پیوست مدیران استقلال باید در این بین باتجربه‌تر عمل می‌کردند.

*خطیر معاون سابق استقلال هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بود؟

هر فردی می‌تواند به عنوان هوادار به ورزشگاه برود و از تیمش حمایت کند ما هم 40 سال هوادار استقلال هستیم فقط امیدوارم در این بین از دیدن این بازی‌ها سوء استفاده نشود.

*استراماچونی بر سر مترجمش با مدیران به اختلاف خورده است علت را در چه می‌بینید؟

امیدوارم کسی پشت این موضوع نباشد و اطلاعات غلط به استراماچونی ندهد البته که بحث مترجم بحث بسیار کوچکی است و استقلال مسائل بزرگ‌تر از این را باید رسیدگی کند.

*کمتر از دو هفته دیگر دربی برگزار خواهد شد شرایط دو تیم را چطور پیش ‌بینی می‌کنید؟

درست است که پرسپولیس مقابل تراکتور شکست خورد ولی تیمش عملکرد خوبی داشت پنج تیم الان در لیگ جزو مدعیان قهرمانی هستند به نظر من استقلال توانایی شکست دادن پرسپولیس را در دربی دارد اما مهمترین مساله استقلال در حال حاضر نداشتن بزرگتر در زمین است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاسخ تند آذری به مدیرعامل استقلال؛ برای گرفتن پست «آویزان» نمی شوم!

س سپتامبر 3 , 2019
به گزارش مشرق، همه چیز از جلسه سعید آذری با محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش شروع شد. بعد از این نشست بود که اعلام شد آذری گزینه مدیرعاملی استقلال است و به زودی جای امیرحسین فتحی را می گیرد. بعد از انتشار این خبر، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کر...