پیروز قربانی: دود اختلافات فتحی و استراماچونی به چشم هوادار می‌رود؛ دنبال سهم‌خواهی نیستم!

پیروز قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دود اختلافات سرمربی و مدیران این باشگاه به چشم هواداران می‌رود و این اتفاق خوبی نیست.

به گزارش استقلال نیوز، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال پس از پایان بازی با فولاد خوزستان، بلافاصله ورزشگاه را ترک کرد تا برای استراحت چند روزه راهی ایتالیا شود، اما به دلیل مشکل روادید، سفرش منتفی شد. رسانه‌های ایتالیایی در گزارشی به این مسئله اشاره کرده و به نقل از استراماچونی زندانی شدن او در تهران را مطرح کردند. باشگاه استقلال اما، قویا این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که استراماچونی درخواستی برای مرخصی نکرده است.

استراماچونی اما در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)ایتالیایی با در ادعای باشگاه استقلال گفت که قصد خروج از کشور داشته و به دلیل مشکل اداری نتوانسته از ایران برود. اگر چه سرمربی استقلال اعلام کرد این مشکل حل شده، اما در این میان نباید از تکذیب عجیب باشگاه استقلال به سادگی گذشت؛ تکذیبی که با تکذیب استراماچونی همراه بود.

پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلال دز گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره این حواشی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

حواشی چند روز اخیر استراماچونی و باشگاه استقلال؟

پیش از این درباره مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال صحبت کرده بودم. این بار کاری به مدیریت باشگاه ندارم و مقصر هر طرف باشد، دود اختلافات به چشم هواداران استقلال می‌رود. امیدوارم زودتر این مسائل را حل کنند. این مسائل روی تیم تأثیر می‌گذارد و مردم همه چیز را می‌دانند. یکسری اما، خودشان را به ندانستند زده و فکر می‌کنند فقط دنبال انتقاد کردن هستیم. شاید استراماچونی از این شرایطی که وجود دارد، سوء استفاده می‌کند، اما هر چه هست، دودش به چشم هواداران می‌رود. بحث عدم نتیجه‌گیری یک تیم فقط مسئله فنی نیست و مسائل دیگر هم تأثیرگذار است.

* عملکرد استقلال در بازی با فولاد؟

استقلال تیم معمولی اما دونده نشان داد. خیلی از تماشاگران فکر می‌کنند دنبال سهم‌خواهی از استقلال هستم، اما مطمئن باشند دیگر من را در باشگاه استقلال نخواهند دید. بازی استقلال مقابل فولاد را دیدم، تیمی بود که بازیکنانش زحمت می‌کشند، اما از نظر تاکتیکی یک تیم معمولی بود. من رشته‌ام فوتبال است و همه چیز را می‌بینم. نمی‌توانم خودم را گول بزنم و دروغ بگویم. پس از آن قضیه که حضورم در استقلال منتفی شد، 4،5 پیشنهاد برای پست‌های مختلف به من دادند. اگر دنبال سهم‌خواهی بودم، باید قبول می‌کردم که نکردم.

* صحبت پایانی؟

از الان نباید استقلال را قضاوت کرد، اما امیدوارم دیر نشود و تیم شرایط بهتری پیدا کند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکونام: استقلال حق دارد شکایت کند

د سپتامبر 2 , 2019
به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان درباره شرایط تیمش در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر گفت: از هواداران تیم فولاد که تیممان را حمایت کردند تشکر می کنم. تشکر ویژه‌ای هم از بازیکنان دارم که واقعا زحمت کشیدند و توانستند در ثانیه های پایان...