اجازه ندهید استراماچونی کی‌روش شود

به گزارش مشرق،  صمد مرفاوی اظهار داشت: سرمربی مسولیت بزرگی دارد و باید به تیمش آرامش تزریق کند اما استراماچونی با رفتارهایی که از خود نشان می‌دهد نمی‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

وی افزود: زمانی که فقط چند روز به شروع مسابقات لیگ برتر باقی مانده بود و استراماچونی تهدید به جدایی کرد مسولان باشگاه استقلال باید برخورد جدی و قاطع از خود نشان می‌دادند.

بیشتر بخوانید:

قربانی: آقای استراماچونی! چرا توهین می‌کنـی؟

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی استراماچونی مشاهده می‌کند واکنشی از سوی مدیران استقلال با او صورت نمی‌گیرد تصور می‌کند هر کاری می‌تواند در استقلال انجام دهد. یک مربی باید در چهارچوب فنی دخالت داشته باشد و مسائل دیگر در اختیار باشگاه است.

مرفاوی تصریح کرد: اگر این اتفاقات تکرار شود و استراماچونی به رفتارهایش ادامه دهد «کی‌روش» جدیدی در استقلال متولد خواهد شد که مسولان استقلال نباید چنین اجازه‌ای را بدهند.

سرمربی اسبق استقلال تاکید کرد: استراماچونی از فوتبال ایران شناخت ندارد و به دستیار ایرانی در کادر فنی اش نیاز داشت. او با این موضوع مخالفت کرد و متاسفانه باشگاه استقلال هیچ واکنش خاصی از خود نشان نداد.

وی در پایان گفت: به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم نتایج خوبی کسب کرده و به موفقیت برسد. از هواداران استقلال هم می‌خواهم صبر کنند تا روزهای خوب این تیم فرا برسد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ علی خطیر سوار بر موج مکزیکی

ی سپتامبر 1 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ علی خطیر سوار بر موج مکزیکی ...