وضعیت سفید در استقلال

به گزارش مشرق، بعد از اتفاقاتی که طی یکی دو هفته اخیر پیرامون ناراحتی استراماچونی از وضعیت استقلال رقم خورد بعدازظهر امروز نشستی بین امیرحسین فتحی و سرمربی ایتالیایی تیم استقلال برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش استقلال به شایعه رفتن استراماچونی

واکنش وزیر ورزش به خبر تغییر مدیرعامل استقلال

در این نشست استراماچونی خواسته‌های خود را به مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد و امیرحسین فتحی نیز در این نشست از سرمربی تیم استقلال خواست تا با تمرکز کامل استقلال را برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر مهیا کند. با توجه به برگزاری نشست امروز وضعیت سفید موقتاً در استقلال حکمفرما شده و استراماچونی هم که در نشست‌های قبل و بعداز بازی با فولاد شرکت نکرده بود برای جلسه با ویلموتس راهی کمپ تیم‌های ملی شد.

پنشریه گاذتا دلواسپور امروز در گزارشی عنوان کرد؛ استراماچونی روز پنج‌شنبه قصد ترک ایران را داشته که در فرودگاه امام اجازه این کار به سرمربی استقلال داده نشده است. البته باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد سرمربی ایتالیایی هرگز قصد ترک ایران را نداشته و برای استارت تمرینات استقلال از روز یکشنبه برنامه‌ریزی کرد است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور استراماچونی و غیبت قلعه نویی و کالدرون در نشست ویلموتس +عکس

ی سپتامبر 1 , 2019
به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هم اندیشی مارک ویلموتس به همراه کادر فنی تیم ملی فوتبال با سرمربیان تیم های لیگ برتری عصر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. بیشتر بخوانید: وضعیت سفید در استقلال بایرن مونیخ جشنواره گ...