شاهرخ بیانی: داوران سلیقه‌ای سوت می‌زنند؛ استقلال بازیکن بزرگ برای مدیریت بازی ندارد!

شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر یک مربی باسابقه استقلالی را در کنار استراماچونی می‌گذاشتند، خیلی می‌توانست به او کمک کند.

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر و اعتراض استقلالی‌ها به اشتباهات داوری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اشتباهات داوری؟

ما هنوز مشکل داوری داریم و متأسفانه برخی داوران سلیقه‌ای سوت می‌زنند. در مورد استقلال باید بگویم از روز اول گفته بودم که هیچ تیمی مثل استقلال این همه تغییر و تحول نداشته است. استقلال بازیکن باتجربه در زمین ندارد. قطعاً اگر بازیکنان استقلال بی‌تجربگی نمی‌کردند، در دقایق آخر گل نمی‌خوردند. برخی از بازیکنان استقلال کم‌سابقه هستند، در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد، اما اگر بازیکن باتجربه در زمین بود، مطمئن باشید که استقلال از دقیقه 85 به بعد آن‌گونه فوتبال بازی نمی‌کرد. استقلال به خاطر بی‌تجربگی بازیکنانش گل خورد. روند استقلال خوب بوده، اما روندی که می‌خواهیم، نیست. اگر استقلال صاحب یک برد شود، زودتر به برنامه‌های خود می‌رسد. امتیازات اول فصل اهمیت زیادی دارد، چون تیم‌ها از هم شناخت ندارند. هر چه بازی‌ها جلوتر برود، سخت‌تر نیز می‌شود.

* آیا استقلال با حضور استراماچونی می‌تواند موفق عمل کند؟

اگر یک مربی باسابقه استقلالی را در کنار استراماچونی می‌گذاشتند، خیلی می‌توانست به او کمک کند. همه دیدند که استقلال فصل گذشته با آمدن فرهاد مجیدی چقدر تغییر کرد. اگر یک مربی ایرانی کنار استراماچونی بود، خیلی می‌توانست برای او مثمرثمر باشد. استراماچونی شناخت آنچنانی از فوتبال ما ندارد و مثل دیگر بازیکنان تازه وارد نیاز به زمان دارد. سال اول حضور استراماچونی در استقلال است و تا بخواهد با شریط فوتبال ایران آشنا شود، زمان نیاز است.

* صحبت پایانی؟

استقلال به نسبت بازی اول خود در پرس و توپ‌گیری خوب کار کرد، اما هنوز بی‌تجربه است. متأسفانه بازیکن بزرگی در زمین حضور ندارد که بخواهد مدیریت کند. امیدوارم در ادامه شرایط تیم بهتر شود.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ماجرای دیدار فتح‌الله‌زاده با فتحی چه بود؟

ش آگوست 31 , 2019
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص دیدارش با امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال اظهار داشت: من در این شرایط احساس کردم که باید به باشگاه بروم و با توجه به حواشی که پیش آمده با مسؤولان باشگاه صحبت کنم. استراماچونی مربی خوبی است و می‌تواند به تیم استق...