علی فتح الله زاده: بخاطر استقلال به دیدار فتحی رفتم؛ با اتحاد و همدلی استقلال موفق می شود

علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: دلیل دیدارم با امیرحسین فتحی فقط حمایت از استقلال بود زیرا این تیم با همدلی می تواند موفق شود. 

 به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلالدر گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص حضور در باشگاه استقلال و ملاقات با مدیرعامل این باشگاه و همچنین شرایط حال حاضر استقلال، صحبت هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* احساس وظیفه کردم که با فتحی دیدار کنم

من در این شرایط احساس کردم که باید به باشگاه بروم و با توجه به حواشی که پیش آمده با مسؤولان باشگاه صحبت کنم. استراماچونی مربی خوبی است و می‌تواند به تیم استقلال کمک کند ولی حس کردم در حال حاضر خیلی برای تیم حاشیه درست شده و از طرفی مدیرعامل باشگاه هم تحت فشار است و به همین علت احساس وظیفه کردم که با فتحی دیدار کنم.

* برای کمک به استقلال اعلام آمادگی کردم 

دیدار من با مدیران استقلال نباید تعجب انگیز باشد البته یکسری کار اداری هم داشتم که باید انجام می‌شد ولی در دیدار با فتحی به وی اعلام آمادگی کردم در خدمت مدیران باشگاه خواهم بود و هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد.

* بحثی در مورد اختلاف فتحی و استراماچونی نبود  

در مورد اینکه از اختلاف فتحی و استراماچونی صحبتی شد باید بگویم حقیقتاً من وارد جزئیات نشدم ولی وقتی به باشگاه رفتم دوستان به قول خودمان خیلی تحویل گرفتند و احساس خوبی دارم از اینکه بعد از 6 سال رفقایم را در باشگاه استقلال دیدم.

* اگر همدلی باشد تیم نتیجه خواهد گرفت

استقلال از دو بازی قبل یک امتیاز گرفته ولی یکسری مشکلات داوری هم وجود داشته است. من معتقدم این تیم بدشانسی آورده اما تیم خوبی داریم که اگر همدلی در آن به وجود بیاید مطمئن باشید نتیجه خواهیم گرفت.

 اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

علی فتح الله زاده: فقط برای گرفتن ستاره سوم به استقلال بر می گردم؛ امیدوارم فتحی بهتر از پاتوسی را بیاورد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گلر استقلال: خدا رحم کرد کور نشدم

ش آگوست 31 , 2019
به گزارش مشرق، حسین پورحمیدی که در فصل نقل و انتقالات از استقلال خوزستان سقوط کرده به گل‌گهر سیرجان رفت و بعد از چندی با این تیم فسخ کرده و به استقلال تهران پیوسته در هر دو بازی که روی نیمکت این تیم نشسته، نتوانسته پیروزی تیمش را ببیند. او در پایان دید...