این استقلال نمی تواند توقعات را برآورده کند/استراماچونی دوست دارد موفق شود

سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال دومین دیدار خود در لیگ برتر نوزدهم را هم بدون برد پشت سرگذاشت تا از مجموع ۶ امتیاز دو مسابقه اول ۵ امتیاز را از دست داده باشد. کسب تساوی خانگی در استادیوم آزادی موجب عصبانیت زیاد سرمربی و البته طرفداران این تیم را فراهم ساخت.

علی موسوی در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار استقلال – فولاد اظهار داشت: خوشحالم که استقلال یک مربی خوب و با تعصب دارد . جنب و جوش هایی که در مربی تیم دیدم نشان می داد که تشنه موفقیت و نتیجه گرفتن است ولی این را در بین بازیکنان ندیدم. یا بازیکنان استقلال از نظر فنی همین هستند یا مثلا کمی آن حس پیروزی طلبی را دقیقا درون زمین اجرا نمی کنند.

وی درباره تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال آن فشار لازم را نداشت. بازیکنانش برش نداشتند و زهر کافی را در آنها نمی بینیم. استقلال باید تیمی باشد که بتواند فوتبالش را از دقیقه یک به حریفش دیکته کند. به ویژه در ورزشگاه آزادی و نشان بدهد که برای برد آمده است ولی استقلال متأسفانه در نیمه اول که اصلا آن استقلال کوبنده نبود و نیمه دوم هم از معدود فرصت ها هم نتوانست استفاده کند و در نهایت هم گل خورد.

بیشتر بخوانید:

نبود بازیکن بزرگ برای استقلال گران تمام می شود

برای استقلال کم هزینه نشده / هواداران حق دارند ناراحت باشند

مهاجم اسبق استقلال تأکید کرد: به نظرم این استقلال در هر سه خط بازیکنان پخته می خواهد که کامل شود. استقلال هنوز کامل نیست. این استقلال برای این هوادار نمی تواند توقعات را برآورده کند. اگر مدیرعامل یا دست اندرکاران استقلال تیم خوبی نبندند حاشیه ها گریبانگیر خودشان می شود و تیم وقتی نتیجه نمی گیرد مدیرعامل و مربی زیر سئوال می روند و حواشی زیادی ایجاد می شوند و هر روز بد و بدتر می شود. باید با چشمان باز تیم ببندند و بدانند که چه نفراتی باید به این تیم بیایند که بتوانند توقع هواداران را برآورده کنند.

موسوی درباره دیاباته گفت: خیلی از دیاباته انتظار داشتم. من تاکنون بازی اش را ندیده بودم ولی در همان یک ربع ده دقیقه اول که آمد امیدوار کننده بود ولی در حین بازی خیلی سنگین بود و هارمونی لازم را در او نمی دیدم. بین کار با پا و سر زدن هایش تعادل کافی دیده نشد. یا خسته بود یا همه تیم سنگین کار می کرد. امیدوارم این روز بدش بوده باشد و بتواند در دیدارهای آینده روز خوبش را نشان بدهد.

وی همچنین با تمجید از فوتبال مهدی قائدی درباره این بازیکن تکنیکی یادآور شد: حرکاتی که مهدی قائدی انجام می دهد در وجودش است. یعنی ذاتی فوتبال را بلد است و با تمرین بدست نیاورده است. فوتبالیست هایی هستند که به صورت خدادادی این ورزش را بلدند. آقایان کریمی یا عزیزی اینگونه بودند و قائدی هم این زمینه را دارد ولی اگر بتواند درست تا آخر از این توانایی هایش استفاده کند به درد می خورد یعنی بعد از دریبل ها یک پاس خوب بدهد یا گلی به ثمر برساند آن وقت بازیکن تأثیرگذاری لقب می گیرد.

موسوی در پایان گفت: امیدوارم از بازی سوم یک بازی با روحیه انجام بدهند و با برد همراه باشد. خیلی دوست داشتم استقلال، فولاد را ببرد و اعضای تیم از این جو خارج شوند و از فشار و سنگینی روی شانه های تیم کاسته شود. قطعا با یک برد این وضعیت بدست می آید و انشاالله پیش از دربی این پیروزی و حال خوب هم بدست می آید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۹ شهریور

ش آگوست 31 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۹ شهریور ...