هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران در دیدار هفته دوم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل فولاد خوزستان مشخص شد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 19:00 امروز(پنجشنبه 7 شهریور 98) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

 
سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته

شماتیک ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان

به گزارش استقلال نیوز، استقلال بعد از شکست دور از انتظار در تبریز مقابل ماشین سازی، امروز به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی حساس خواهد بود. فولاد خوزستان هم هفته گذشته مقابل نفت آبادان تن به شکست داد تا نکونام هم لیگ را با باخت شروع کرده باشد. به هر حال پیروزی در این دیدار می تواند سکوی پرتابی باشد برای استراماچونی و تیمش.

* استراماچونی نسبت به دیدار مقابل ماشین سازی چند تغیییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد که مهم ترین آن حضور دیاباته و قائدی از ابتدا در زمین مسابقه است.

همچنین ترکیب دفاعی استقلال دچار تغییر اساسی شد و دانشگر که در دیدار قبل از زمین مسابقه اخراج شده بود در این بازی غایب است و طاهرخانی هم به دلیل عملکرد ضعیف از ترکیب کنار گذاشته شد.

تبریزی از لیست بازیکنان استقلال در این دیدار کنار گذاشته شد و محسن کریمی هم روی نیمکت ذخیره ها خواد نشست.

سید حسین حسینی در دروازه، وریا غفوری و میلاد زکی پور در راست و چپ خط دفاعی و سیاوش یزدانی به همراه عارف غلامی در قلب دفاع بازی خواهند کرد. همچون بازی هفته قبل علی کریمی هافبک دفاعی استقلال خواهد بود و جلوتر از او فرشید باقری به بازی گرفته شد. داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته هم عناصر هجومی آبی پوشان در این دیدار هستند.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: حسین پورحمیدری، شاهین طاهرخانی، میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، علی دشتی، محسن کریمی و سجاد آقایی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از آندره آ استراماچونی و آبی لاجوردی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته دوم لیگ برتر / حواشی پیش از دیدار استقلال و فولاد خوزستان: گلایه تماشاگران از بلیت فروشی!

پ آگوست 29 , 2019
تعدادی از هواداران استقلال که بدون بلیت برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده‌اند، اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند و دچار سردرگمی شده‌اند. به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و فولاد خورستان در ساعت 19:00 ام...