ستار همدانی: برای موفقیت دو فرمانده دیگر نیاز است؛ فولاد حریف ساده ای نیست!

ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال دو فرمانده واقعی نیاز دارد تا در کنار استراماچونی مثلث قدرت این تیم را تشکیل دهند. یک فرمانده درون زمین و یکی روی صندلی مدیریت.

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال و دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* ورود استراماچونی به تهران را به فال نیک گرفتم

روز اولی که استراماچونی وارد تهران شد من این موضوع را به فال نیک گرفتم، اما یک هشدار دادم و گفتم این مربی فردی توانمند است که باید برای بارور کردن توان فنی او، یک تیم فوق العاده پشتیبانی در باشگاه باشد تا زمینه موفقیت تیم فراهم شود. جذب یک مربی خوب یک بحث است و بحث مهم تر این که چطور از دانش فنی این مربی بهره برداری کرد. اگر قرار باشد یک باشگاه مربی بزرگی را به خدمت بگیرد اما برای استفاده بهینه از او برنامه‌ای نداشته باشد، هیچ کار بزرگ و مهمی انجام نداده است.

در سالهای اخیر استقلال از حاشیه‌های داخل باشگاه و سوء مدیریت آسیب می‌بیند

استقلال در گذشته‌های دورتر از سکوها آسیب می دید اما در سالهای اخیر از حاشیه‌های داخل باشگاه و سوء مدیریت آسیب می‌بیند. منشاء حواشی که به این تیم آسیب می‌زند، استفاده از افراد غیر متخصص در سمت هایی است که با آن آشنایی ندارند.

* مثلث فرماندهی شکل نگیرد نتایج آبی پوشان سینوسی خواهد بود

استراماچونی یک فرمانده تمام عیار روی نیمکت است و استقلال برای رسیدن به سرمنزل مقصود به دو فرمانده دیگر نیاز دارد تا تیم فرماندهی اش کامل شود. اول یک فرمانده واقعی مثل امید ابراهیمی یا پژمان منتظری درون زمین و دوم یک فرمانده واقعی روی صندلی مدیریتی و تا این مثلث شکل نگیرد، روند حرکتی آبی پوشان سینوسی خواهد بود.

* ناهماهنگی در خصوص ورود بازیکن خارجی به ایران عدم آشنایی مسئولان به وظایف شان بود

این موضوع ناشی از عدم آشنایی مسئولان به چَم و خَم وظایف شان بود. حالا توپ این ناهماهنگی را به زمین فدراسیون انداختند، موضوع مترجم چه می‌شود؟ چه تضمینی هست که تا پایان فصل دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. به همین دلیل نظر من این است که باشگاه باید دچار اصلاحات در ساختار مدیریتی شود.

* فولاد حریف ساده ای برای استقلال نیست

فولاد حریف ساده‌ای برای استقلال نیست و امیدوارم بازیکنان به دلیل میزبانی این حریف را دست کم نگیرند. اگر هدف آبی پوشان واقعا قهرمانی باشد، نباید هیچ تیمی را چه در خانه و چه بیرون از خانه دست کم بگیرند.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی تشخیص داد در نشست خبری شرکت نکند!

چ آگوست 28 , 2019
به گزارش مشرق، محمد نوری فر که به همراه مترجم آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری حضور پیدا کرده بود درباره غیبت سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا با فولاد، گفت: ابتدا به خاطر کنفرانس قبلی در تبریز عذرخواهی می‌کنم که فرصت نشد خبر...