مجید نامجومطلق: شرایط برای استراماچونی راضی‌کننده نیست؛ جدایی بازیکنان نمره‌ای منفی برای مدیران بود

مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نباید با یک شکست در مورد استقلال قضاوت منفی داشت، استقلال هنوز این فرصت را دارد تا شرایط را تغییر دهد.

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از شکست برابر ماشین‌سازی و برخی انتقادها از استراماچونی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال پس از شکست مقابل ماشین سازی تبریز؟

برخلاف فوتبال ما که استانداردها در بسیاری از انتخاب‌های سرمربیان رعایت نمی‌شود، در فوتبال اروپا عوامل زیادی را برای انتخاب سرمربی در نظر می‌گیرند. استراماچونی در تیم بزرگی مانند اینترمیلان مربیگری کرده و قطعاً قابلیت‌هایی داشته که توسط مسئولان اینتر انتخاب شده است. نباید در توانایی این مربی شک کرد، اما این سوال مهم پیش می‌آید که آیا امکانات لازم را برای این مربی فراهم کرده‌ایم یا خیر؟ اتفاقاتی در این مدت رخ داد که نشان می‌دهد شرایط برای استراماچونی راضی‌کننده نیست. این در حالی است که باشگاه باید امکانات لازم را برای این مربی فراهم کند تا تیم هم آرامش داشته باشد. یک مربی نباید با دغدغه مترجم مواجه شود، اما دیدید که این موضوع چه حاشیه‌هایی ایجاد کرد و استراماچونی هم نسبت به این موضوع معترض بود. همیشه مربیانی در فوتبال موفق هستند که تیم فنی کاملی در اختیار داشته باشند،  گواردیولا در دنیای فوتبال جزو بهترین مربیان است و می‌بینید که او همیشه بازیکنان باکیفیت و سطح بالا را برای تیمش انتخاب می‌کند. در میان مربیان ایرانی هم می‌توان امیر قلعه‌نویی را مثال زد. تیمی که در بازی با ماشین‌سازی از استقلال دیدیم، ابزار لازم را برای موفقیت در اختیار نداشت و استراماچونی هم با دست خالی نمی‌تواند کار خارق‌العاده‌ای انجام دهد. این مربی باید با یک تیم کامل به موفقیت برسد. نباید با یک شکست در مورد استقلال قضاوت منفی داشت، استقلال هنوز این فرصت را دارد تا شرایط را تغییر دهد. انتظار داشتیم که استقلال قبل از دربی در بازی‌های نسبتاً آسانی که دارد، موفق باشد، اما متأسفانه این اتفاق در بازی اول رخ نداد.

* رفتن تعدادی از بازیکنان باتجربه استقلال؟

در استقلال این فرصت وجود ندارد که با این همه تغییر، هواداران برای نتیجه گرفتن صبر کنند. استقلال در این سال‌ها با چنین شرایطی مواجه شده و هر سال تعدادی از بازیکنان از تیم جدا می‌شوند. امسال هم بازیکنان زیادی از استقلال جدا شدند و جدایی پُرشمار بازیکنان، نمره‌ای منفی برای مدیران استقلال بود. امیدوارم مشکلات این تیم هر چه زودتر برطرف شود. در ضمن استقلال نیاز به یک مدیر و یک بازیکن توانا در میانه میدان دارند و هنوز جای خالی پاتوسی در این تیم پُر نشده است.

 اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیات: استقلال می‌توانست بلبلی را نجات دهد

چ آگوست 28 , 2019
به گزارش مشرق، کیومرث بیات در مورد موضوع محرومیت محمد بلبلی با حکم کمیته وضعیت فدراسیون گفت: من چند جلسه با مدیران دو باشگاه فولاد و استقلال برگزار کردم و به آنها گفتم ما به دنبال این نیستیم که جلوی پیشرفت این بازیکن را بگیریم. ما الان در دسته یک هستیم...