جواد زرینچه: کارت بازی 3 بازیکن خود را گرفتیم؛ هواداران در بازی فردا حمایتمان کنند

جواد زرینچه

سرپرست تیم فوتبال استقلال از صدور کارت بازی 3 بازیکن این تیم خبر داد و از هواداران این تیم دعوت کرد تا برای بازی با فولاد از این تیم حمایت کنند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس، در خصوص صدور کارت بازی سیاوش یزدانی، میلیچ و میلاد باقری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

صدور کارت بازی سیاوش یزدانی، میلیچ و میلاد باقری؟

با پیگیری‌های صورت گرفته کارت بازی هر 3 بازیکن را صادر کردیم و به امید خدا این نفرات در بازی با فولاد در صورت صلاحدید کادر فنی استقلال را همراهی خواهند کرد.

* برگزاری آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد؟

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود. من از هواداران استقلال می‌خواهم در بازی فردا از تیم حمایت کنند چون این اولین بازی است که در فصل جدید میزبان آنها هستیم. هواداران همیشه حامی استقلال بوده اند و در سرما و گرما از تیم ما حمایت کرده اند و ما هم شدیدا به حضور آنها در بازی مقابل فولاد احتیاج داریم. دیگر نیازی نیست به آنها بگوییم به ورزشگاه بیایند چون خودشان همیشه این کار را انجام داده‌اند. البته طبقه دوم نمی‌تواند میزبان هواداران ما باشد ولی امیدوارم با یک بازی خوب فولاد را شکست دهیم و دل تماشاگرانمان را شاد کنیم.

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور مجوز بازی 3 بازیکن استقلال

چ آگوست 28 , 2019
به گزارش مشرق، سازمان لیگ به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال، کارت بازی میلاد باقری، سیاوش یزدانی، محمد بلبلی و  میلیچ را صادر نکرده بود. پس از رایزنی مسئولان استقلال، محوز بازی باقری، یزدانی و میلیچ صادر شد و این سه بازیکن می‌توانند فردا ...