احمد سعادتمند: استقلال در چندین جبهه باید بجنگد؛ خطیبی سیستم قشنگی در فوتبال ندارد

احمد سعادتمند

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه امسال استقلال فقط در زمین نمی‌جنگد و در چندین جبهه باید بجنگد تا به موفقیت برسد!

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس پیشین هیات مدیره استقلال  که چندی پیش از سمت خود در این باشگاه کنارگیری کرده بود دلایل استعفاء خود را هیچگاه عنوان نکرد تا شائبه های زیادی را به همراه داشته باشد. عضو پیشین هیات مدیره استقلال در گفتگو با تسنیم به سوالات متعددی پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* شرایط طوری نبود که در استقلال کار کنم

بر حسب اعتقاداتم و 18 دلیلی که هر کدام برای من حائز اهمیت است، نتوانستم در باشگاه استقلال به کارم ادامه دهم. من استقلال را دوست دارم و با وجود اینکه مدیرکل دفتر توسعه ورزش‌های پایه وزارت ورزش هستم، بهترین شغل و حکمی که گرفتم، ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال بود. من با عشق و علاقه می‌خواستم کار کنم، اما شرایط طوری نیست یا نبود که بتوانم کارم را انجام دهم.18 دلیل برای جدایی داشتم و اگر این موارد را خدمت هواداران بگویم، حق را به من می‌دهند.

* بهترین حکمم را از وزیر ورزش گرفتم

باشگاه استقلال و پُستی را که به من دادند، دوست دارم، اما اجازه دهید با بیرون ماندن به این تیم کمک کنم تا این‌گونه مثمرثمر باشم. شاید یکی از بهترین احکامی که گرفتم، از مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش بود، آن هم به خاطر شناختی که از من داشت، این حکم را داد. از ایشان به خاطر حکم ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال سپاسگزارم، اما شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم کار کنم.

* باشگاه نیاز به آرامش و حمایت دارد

اگر من، پیشکسوتان و مدیران قبلی باشگاه بخواهیم صحبتی انجام دهیم و مدام تحلیل کنیم و ایراد بگیریم، کمکی به باشگاه استقلال نکرده‌ایم. باشگاه نیاز به آرامش و حمایت دارد. همه باید حمایت کنند تا باشگاه در آرامش کارش را انجام دهد. در رابطه با نقاط ضعف باشگاه صحبتی نکنیم، بهتر است و باید طبق شرایط به باشگاه کمک کنیم.

* خطیبی سیستم قشنگی در فوتبال ندارد

در بازی مقابل ماشین سازی حق استقلال باخت نبود. از رسول خطیبی انتظار بیشتری می‌رفت، چون سیستم ماشین‌سازی سیستم قشنگی در فوتبال فیرپلی (جوانمردانه) نبود. شاید به لحاظ فنی این نوع بازی کردن تاکتیک باشد، اما اینکه بازیکنان مرتب خودش را به زمین بیاندازند و بهانه مصدومیت بگیرند، قشنگ نیست. حداقل حق استقلال تساوی بود و شاید اگر تغییراتی که استراماچونی از دقیقه 60 به بعد گرفت، زودتر می‌گرفت برنده هم می‌شد. اگر استقلال با توجه به صحبت‌هایی که سرمربی تیم نیز انجام داده، دو سه مهره دیگر در نقاط حساس و ضعف بگیرد، شک نکنید مدعی قهرمانی خواهد بود.

* آوردن یک مترجم کار سختی نبود

در مورد اعتراض استراماچونی به نداشتن مترجم بهتر است که صحبتی نکنم. این مسائل پیش افتاده است و باید انجام می‌شد. هر کاری پروتکل خاص خودش را دارد و باید رعایت شود. بودن مترجم کنار استراماچونی کار مهم و سختی نبود. البته دو ماه است در باشگاه نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد. باشگاه سخنگو دارد و شاید دلایل منطقی داشته باشند و با توجه اینکه اطلاعاتم کافی نیست، شاید خوب نباشد اظهارنظر کنم.

* حرف پایانی:

برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به حق قانونی‌اش برسد، هر چند که اعتقاد دارم استقلال فقط در زمین نمی‌جنگد و در چندین جبهه باید بجنگد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: دشمنان استقلال اتاق فکر تشکیل داده اند؛ استقلال بزرگترین و پر قدرت ترین باشگاه‌ دنیا می شود!

احمد سعادتمند: وقتی نتوانستم حق هواداران استقلال را بگیرم، استعفا دادم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سعادتمند: استقلال فقط در زمین نمی‌جنگد

د آگوست 26 , 2019
به گزارش مشرق، احمد سعادتمند درباره شرایط استقلال، مخالفت دوباره با استعفای او از هیئت مدیره باشگاه و دیگر مسائل صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:  *  محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش و جوانان در مراسم برترین‌های فصل گذشته فوتبا...