علی موسوی: بازیکنان شکست هفته نخست را فراموش کنند؛ استقلال برای قهرمانی شانس دارد

سیدعلی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید خیلی سریع شکست مقابل ماشین سازی را فراموش کنند و به فکر ادامه لیگ باشند

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شکست استقلال مقابل ماشین سازی و شرایط استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال مقابل ماشین سازی خوب بازی نکرد

بازیکنان استقلال خیلی بد بازی را شروع کردند، هر چند در مجموع نمایش بدی نداشتند آن هم در شرایطی که بازی در زمین حریف برگزار می‎شد. همان‎طور که استراماچونی هم گفته بود، این تیم در خط حمله با مشکل مواجه است. البته با آمدن دیاباته مقداری شرایط بهتر شده ولی به نظرم بازیکنان استقلال باید در بازی با ماشین‌سازی، با امتیاز زمین را ترک می‌کردند.

* نباید امتیازات را مقابل تیم های متوسط از دست داد

با تمام احترامی که برای ماشین‌سازی قائلم، اما استقلال برای قهرمان شدن نباید امتیازات مقابل این تیم‌ها را مفت از دست بدهد وگرنه در آخر فصل حسرت آن را می‌خورد. استقلال روی یک غفلت بازی را واگذار کرد. این تیم تغییرات زیادی را در این فصل داشته و برای هماهنگ شدن به زمان بیشتری نیاز دارد.

* بازیکنان باخت مقابل ماشین سازی را فراموش کنند

باید به کادرفنی و بازیکنان فرصت داد تا ببینیم شرایط استقلال در ادامه فصل چگونه خواهد شد. وضعیت امسال استقلال مانند هندوانه دربسته است و بازیکنان این تیم باید باخت برابر ماشین‎سازی را خیلی زود فراموش کنند.

استقلال برای قهرمانی شانس دارد

ددرصد استقلال برای قهرمانی شانس دارد و اگر در ادامه لیگ، خط حمله استقلال زهر لازم را داشته باشد، هواداران این تیم می‌توانند نسبت به کسب نتایج خوب امیدوار باشند.

* استقلال خیلی زیاد با حاشیه روبرو می شود

وظیفه مدیرعامل استقلال این است که نگذارد مسائل حاشیه‌ای به تیم ضربه بزند. متاسفانه استقلال از جمله تیم‌هایی است که خیلی زود با حاشیه روبرو می‌شود. هنر مسئولان استقلال این است که هر طور شده این حواشی را مدیریت کنند. فوتبال ما آنقدر حاشیه‌ دارد که لیگ‌های معتبر دنیا این مشکلات را ندارند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

علی موسوی: به استراماچونی کاملا حق می دهم؛ با این بی نظمی ها مربی درجه دو بهتر بود!

سیروس دین محمدی: استراماچونی مربی باهوش و خوشفکر است؛ هوادار و پیشکسوت از استقلال حمایت کنند

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ تبریزی بهترین مهاجم استقلال می شود

ادعای خبرنگار ایتالیایی/ استراماچونی آماده جدایی از استقلال است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی نمی‌خواهد بماند

ی آگوست 25 , 2019
به گزارش مشرق، استراماچونی از حضور در ایران ناراضی است. بعد از بازی استقلال و ماشین‌سازی دعوای دو طرف علنی‌تر شد. فتحی می‌خواهد مترجم مورد اعتمادش کنار استراماچونی باشد ولی این مربی می‌خواهد مترجم مورد اعتماد خود را کنار دستش داشته باشد. به نظر می‌رسد ...