استقلال را با بازیکن ۱۳۰ میلیونی بردیم

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در خصوص پیروزی ماشین سازی در گام نخست فصل نوزدهم برابر استقلال اظهار داشت: تیم بسیار خوب و بزرگی را شکست دادیم و به همین علت حق داریم که شاد باشیم. استقلال در انتقال بازی و استفاده از تاکتیک‌های دفاعی و تهاجمی، عملکرد خوبی داشت و تردید ندارم که این تیم در آینده، بهتر از این خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
وی افزود: با اینکه مقابل تیم بزرگی بازی می‌کردیم، اما توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. بد نیست بدانید اتابک زارعی، همان بازیکنی که مقابل استقلال گلزنی کرد، قراردادش حدود ۱۳۰ میلیون تومان است. یعنی بازیکنی داریم که با آن خونسردی و اعتماد به نفس، گل زیبا روی ضربه کاشته وارد دروازه استقلال می‌کند و قرارداد آنچنانی هم ندارد. حتی در تمرینات هم، اتابک همه ضربات کاشته را به گل تبدیل می‌کند. البته سامان نریمان جهان هم ضربات کاشته خوب و دقیقی می‌زند، ولی این بار، زارعی توپ را گل کرد.


سرپرست باشگاه ماشین سازی خاطرنشان کرد: به بازیکنان قول دادیم به سرعت پاداش پیروزی مقابل استقلال را پرداخت کنیم. قرار است تا ساعت ۱۳ که به محل ریکاوری تیم می‌روم، پاداش‌ها را به صورت نقدی و فوری واریز کنیم و با این کار، به بازیکنان روحیه بدهیم.

از نصیرزاده پرسیدیم قبل از شروع فصل، برخی بر این عقیده بودند که ماشین سازی یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر است، آیا این تیم می‌تواند در لیگ برتر به دنبال اهداف بزرگ تری غیر از بقا باشد که این طور پاسخ داد: شاید بهتر باشد این سوال را استراماچونی و استقلالی‌ها بپرسید که آیا واقعا ما کاندیدای سقوط هستیم یا نه. چطور ممکن است سقوط کنیم در حالی که برای بازی اول، استقلال را شکست دادیم؟ فکر می‌کنم این پیروزی، جواب محکمی به کسانی بود که ما را جزو کاندیداهای سقوط قرار می‌دادند.

سرپرست باشگاه ماشین سازی در نهایت، با اشاره به شرایط خالد شفیعی گفت: خالد قراردادی امضا کرده، اما این قرارداد توسط مسئولان باشگاه امضا نشده و این در حالی است که قرارداد، اراده دو طرف است که روی کاغذ می‌آید. از سوی دیگر، شفیعی متضرر نشده، چه در تیم ما بماند یا قصد جدایی قطعی داشته باشد، سود می‌کند، ولی حقیقت این است که برای نهایی شدن قرارداد این بازیکن، نیاز به توافق دوباره داریم. قرارداد شفیعی به دوران قبل از حضور من در باشگاه برمی گردد و انصافا مبلغ قراردادش زیاد است. واقعیت این است که ما با بازیکن ۱۳۰ میلیون تومانی، اسقلال را بردیم؛ حالا چرا باید بازیکن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی جذب کنیم؟ شفیعی اگر می‌خواهد در تیم ما بماند، باید مشکلی که پیش آمده را حل کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکش سوم به استراماچونی خورد

ش آگوست 24 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال لیگ برتر را با شکست مقابل ماشین‌سازی آغاز کرد. این باخت اما پایان ماجرا نبود. آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری بعد از بازی در حالی روی صندلی خودش نشست که به شدت عصبانی بود. مترجمی که قرار بود در نشست خبری کنار او حض...