مدافع استقلال در آستانه توافق با تیم اسپانیایی

به گزارش مشرق، روزبه چشمی از آن دست بازیکنانی است که هنوز تکلیفش برای فصل آینده مشخص نشده است. چشمی که فصل گذشته در استقلال بازی می کرد، در پایان فصل با هدف بازی در لیگ های خارجی از این تیم جدا شد. از الاهلی قطر به عنوان مقصد چشمی یاد می شد که این بازیکن خیلی زود به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

چشمی هرچند از باشگاه استقلال و سپاهان پیشنهاد داشت اما روز گذشته خبری از مذاکره اش با باشگاه اوئسکا اسپانیا و نزدیک بودن این بازیکن به این باشگاه منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیربرنامه چشمی به بازگشت به استقلال

با این حال گویا حضور چشمی در این تیم هم منتفی است اما وی مذاکراتی با رئال ساراگوسا دیگر تیم اسپانیایی داشته است. رئال ساراگوسا در لالیگا دو بازی می کند و طبق اعلام یکی از سایت های اسپانیایی، چشمی در آستانه امضای قرارداد با این بازیکن است.

سایت «futbolistos» اعلام کرد که روز گذشته این بازیکن مذاکرات نهایی را با ساراگوسا انجام داده و تا امضای قرارداد به این باشگاه نزدیک است. این سایت همچنین تاکید کرده است که باشگاه اوئسکا مشتری چشمی بود اما وی در آستانه حضور در تیم ساراگوسا است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی مترجم استقلال را نمی‌خواهد!

ش آگوست 24 , 2019
به گزارش مشرق، جواد زرینچه درباره ناراحتی آندره‌آ استراماچونی از غیبت مترجم در کنارش در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: او سرمربی است و باید عصبانی شود. متأسفانه ID کارت مربیان تیم صادر نشده بود. چون اولین بازی بود، مشکلات ا...