وریا غفوری: توپ ها سنگین است و مشکل لباس داریم؛ انتظار داشتم بهتر شروع کنیم!

وریا غفوری

دفاع راست ملی پوش استقلال گفت: ما فصل بدنسازی خوبی داشتیم و خودم انتظار داشتم خیلی بهتر شروع کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری مدافع راست تیم فوتبال استقلال بعد از شکست استقلال مقابل ماشین سازی در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

سازمان لیگ باید این توپ‌ها را عوض کند

من قبل از اینکه حرفی بزنم باید در مورد توپ‌ها صحبت کنم، این توپ ها با توپ هایی که سال گذشته همه از آن راضی بودند فرق دارد و خیلی سنگین است. این حرف من نیست و می‌توانید از همه تیم‌ها سوال کنید. اگر سازمان لیگ به بازیکنان احترام می‌گذارد و برایش مهم است که بازی ها با کیفیت برگزار شود باید این توپ‌ها را عوض کند.

یک مقدار مشکل لباس داریم باید فکری به حال توپ ها شود

قرارداد اسپانسر لباس استقلال دیر امضا شده ولی یک مقدار مشکل لباس داریم. امیدوارم مسئولان باشگاه فکری کرده و لباس در خور نام استقلال تهیه کنند. من نمی‌دانم چه کسی این توپ ها را آورده ولی قطعا باید برای آن فکری شود.

فصل بدنسازی خوبی داشتیم

ما فصل بدنسازی خوبی داشتیم و خودم انتظار داشتم خیلی بهتر شروع کنیم، نیمه اول بازی خوبی نکردیم ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و بر خلاف جریان بازی روی یک ضد حمله وضربه ازاد گل خوردیم.

تغییرات زیادی داشتیم و باید حمایت شویم

نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی ما نیاز به حمایت داریم. هوادار هم حق دارد اما ما تغییرات زیادی داشتیم و باید حمایت شویم.

اخبار استقلال

   


 مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ شروع بد با شکست مقابل ماشین سازی؛ بدشانس بودیم و بی دقت!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی از کوره در رفت

ج آگوست 23 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال امروز (جمعه) در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی با یک گل شکست خورد. آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در نشست پس از این دیدار پس از این که برای چند دقیقه به خاطر آمدن مترجمش معطل شد، با عصبانیت اظهار کرد: این درست نیست که ...