هفته اول لیگ برتر / حواشی پیش از دیدار ماشین سازی و استقلال: دویست آبی دل در بنیان دیزل؛ آقایی خط خورد!

حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل ماشین سازی تبریز

تماشاگران استقلال که حدودا 100 نفر هستند، در ضلع غربی ورزشگاه مستقر شدند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران از ساعت 18:00 امروز جمعه(1 شهریور 98) از هفته آغازین لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* هنگامی که هواداران تیم استقلال برای نخستین بار قصد تشویق تیم‌شان را داشتند، با هواداران ماشین‌سازی درگیری لفظی پیدا کردند. در ادامه، با پخش شدن موسیقی، قائله خاتمه یافت.

*دمای هوای تبریز، 38 درجه بالای صفر است و به همین خاطر، هواداران مجبور شده‌اند با چتر خود را از گرمای هوا حفظ کنند.

*در حالی که بلیت فروشی این دیدار به صورت الکترونیکی انجام می‌شد، اما در مقابل ورزشگاه هیچ ساز و کار مشخصی برای ورود تماشاگران وجود ندارد و در قبال پرداخت مبلغی، آنهایی که بلیت ندارند هم می‌توانند وارد ورزشگاه شوند. این در حالی است که بر روی تمامی سکوها، شماره گذاری هم در ورزشگاه انجام شده است.

* داوران و مسئولان برگزاری این بازی با حضور در زمین، وضعیت چمن ورزشگاه بنیان دیزل را برای برگزاری دیدار دو تیم ماشین‌سازی و استقلال بررسی کردند.

* تیم فوتبال استقلال ساعت 16 و 30 دقیقه وارد ورزشگاه بنیان دیزل شد و 15 دقیقه بعد تیم ماشین سازی وارد ورزشگاه شده است.

* تماشاگران استقلال که حدودا 100 نفر هستند، در ضلع غربی ورزشگاه مستقر شدند.

* جایگاه تماشاگران ماشین سازی در تسخیر هواداران تراکتور و ماشین سازی قرار گرفته است. هواداران تراکتورسازی با پرچم‌های قرمز در ورزشگاه حضور دارند و البته دیگر تیم تبریزی را تشویق می‌کنند.

* پرچم بزرگ ماشین سازی در جنب سکوی استقلالی ها نصب شده است.

* در این بازی 2 ناظر از طرف فدراسیون در ورزشگاه بنیان دیزل حضور یافتند که محمدرضا پورهادی و سعید فتاحی هم در ورزشگاه حضور دارند.

* با توجه به گرمی هوای تبریز و عدم اجازه برای بردن بطری آب به روی سکوها، تماشاگران از این بابت با مشکلاتی مواجه هستند.

* صندلی های ورزشگاه بنیان دیزل  تماما شماره گذاری شده که این مساله نگاه تماشاگران را به خود جلب کرده است.

حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل ماشین سازی تبریز

* یک ساعت و نیم قبل از بازی ناظران و داوران مسابقه از زمین بنیان دیزل بازدید به عمل آوردند و در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

* از ساعت 16 درب ورزشگاه برای حضور هواداران گشوده شد.

* بازی های لیگ برتر معمولا با 5 دوربین روی آنتن می رود اما  بازی امروز تنها با 3 دوربین پخش مستقیم می شود.

* با اینکه تیم ماشین سازی میزبان و پیراهن اصلی این تیم سبز است، اما ماشین سازان امروز با لباس‌های سفید مقابل استقلال قرار می گیرند.

* سجاد آقایی مهاجم استقلال که با تیم راهی تبریز هم شده از فهرست 18 نفره این تیم برای بازی امروز خط خورد.

* هنگامی که کادر فنی استقلال برای آماده‌سازی زمین به منظور گرم کردن بازیکنان این تیم وارد چمن شدند، با واکنش هواداران تیم میزبان مواجه و "هو" شدند. پیش از اعضای کادر فنی استقلال، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی نیز وارد زمین شده بودند.

* تماشاگران دو تیم در دقایقی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. زمانی که درگیری لفظی بین تماشاگران دو تیم افزایش پیدا کرد، پخش موسیقی نیز در ورزشگاه آغاز شد.

* با توجه به گرمای هوا، برخی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با استفاده از چتر و پرچم خود را از تابش مستقیم آفتاب حفظ کردند.

* حسین پورحمیدی، عارف غلامی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، علی دشتی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

* وحید هاشمیان مربی تیم ملی در ورزشگاه بنیان‌دیزل حضور دارد و بازی دو تیم را تماشا خواهد کرد.

* هنگامی که بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند هواداران ماشین‌سازی به شدت  علیه آبی پوشان موضوع گرفتند. البته استقلالی‌ها با لباس سبز رنگ وارد زمین شدند و خود را گرم کردند. از طرف دیگر در لباس ماشین‌سازی برای گرم کردن رگه‌های آبی دیده می‌شد که این موضوع جالب توجه بود.

* هواداران استقلال که حدود 200 نفر هستند در گوشه ای از استادیوم تیم محبوب خود را تشویق کردند، همچنین بخشی از استادیوم بنیان دیزل کاملا با پرچم تراکتوری‌ها به رنگ قرمز در آمده است.

* پیش از شروع بازی به مناسبت روز پزشک از دکتر بیژن حیدری داور پشت دروازه این دیدار تجلیل شد.همچنین از 2 پزشک تیم استقلال و 2 پزشک تیم ماشین سازی هم تجلیل به عمل آمد. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی نیز از پزشکان دو تیم تقدیر کرد.

* آندره آ استراماچونی با کت و شلوار یک دست آبی رنگ و پیراهن سفید وارد زمین شد که این موضوع با استقبال تماشاگران مواجه شد. استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه وقتی استراماچونی را دیدند یکصدا این مربی را تشویق کردند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکیب استقلال برای بازی با ماشین سازی اعلام شد

ج آگوست 23 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز جمعه در تبریز میهمان تیم ماشین سازی است. آندره استراماچونی سرمربی استقلال برای این بازی تیمش را با ترکیب زیر روانه زمین می کند: حسین حسینی، میلاد زکی پور، علی کر...