احضار مدیران رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی

به گزارش مشرق، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره بیانیه‌های اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اولاً قاطعانه اعلام می‌کنم که این رفتارها در شروع فصل جدید، مغایر با همه‌ی زحمت‌هایی است که برای آرامش فضای فوتبال و آغاز یک لیگ پرشور و سالم کشیده می‌شود. ثانیاً با توجه به تأکید و اعلام قبلی، رکن قضایی فدراسیون فوتبال مصمم است با اجرای ظرفیت کامل مقررات انضباطی، با هر نوع رفتاری که خلاف مقررات تلقی می‌شود، برخورد کند.

وی ادامه داد: سوم اینکه اگر چه بیانیه دو باشگاه شاید در نوع خود متضمن کلمات معمولی و متعارف باشد، اما چون این بیانیه‌ها با تشویش اذهان عمومی و جهت‌دهی به طرفداران دو تیم بزرگ پایتخت می‌تواند موجب ناآرامی و التهاب در سکوها شود و تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس را علیه یکدیگر تحریک کند، لذا ضمن ابلاغ اخطاریه برای مقامات صادرکننده بیانیه (مدیران رسانه‌ای دو تیم)، اعلام می‌شود که در اولین فرصت ممکن باید جهت پاسخگویی به این رفتار خود در کمیته انضباطی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:
 

خط و نشان رئیس کمیته انضباطی: با دستور تاج کار قوه قضائیه تکرار می‌کنیم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: البته از مدیریت دو باشگاه بزرگ پایتخت درخواست می‌کنم که با ارشاد مجموعه تحت نظارت خود و جلوگیری از هرگونه رفتارهای تحریک‌آمیز که منجر به التهاب در بین هواداران می‌شود، چنانچه درباره رفتارهای دیگران و یا هرگونه تخلف و رفتار غیرورزشی اعتراض دارند، فقط از طریق انعکاس مقامات مسئول اقدام کنند. ان‌شاءالله که در روز آغازین لیگ برتر، با همت مدیران محترم 16 باشگاه و عوامل و دست‌اندرکاران و همچنین هواداران پرشور، شاهد شکوفایی و طراوت لازم در مسابقات باشیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کارت 3 بازیکن استقلال صادر نشده است

پ آگوست 22 , 2019
به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده در جمع خبرنگاران در مورد شرایط باشگاه‌های بدهکار برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید گفت:  باشگاه‌های بدهکار با توجه به گزارش‌هایی که از کمیته حقوقی تعیین وضعیت و انضباطی به ما رسیده اکثرا مشکلات‌شان را حل کردن...