واکنش مدیر رسانه ای استقلال به یاوه گویی کالدرون/ سرت به کار خودت باشد؛ ما مثل شما دروازه بان 7 میلیاردی نداریم

محکومیت حمله به خطیر

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به یاوه گویی های امروز کالدرون در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، در نشست خبری امروز کالدرون سرمربی تیم دوم پایتخت متاسفانه ایشان همچون دیگر عوامل این باشگاه که به یاوه گویی عادت کرده اند به باشگاه استقلال حمله ور شد تا نشان دهد در مکتب جعل و دروغ متاسفانه توهم و یاوه گویی نیز رخنه کرده است.

نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال بلافاصله با انتشار بیانیه ای رسما موضع خود را اعلام کرد که در ادامه می خوانید:

* دستمزد یک دروازه‌بان ایرانی از مجموع دستمزد سه ستاره داخلی تیم استقلال بیشتر است که البته اهمیتی ندارد.

* استقلال فقط بازیکنان خارجی را جایگزین بازیکنان قبلی خارجی خود کرده و اندکی دقت نشان می‌دهد که  تعداد بازیکنان خارجی‌‌ استقلال کاهش یافته است.

* ضمناً باشگاه رقیب نیز علاوه بر حفظ بازیکنان خارجی، بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور را برگردانده و بازیکن جدید خارجی هم به خدمت گرفته است و دستمزد یک دروازه‌بان ایرانی از مجموع دستمزد سه ستاره داخلی تیم استقلال بیشتر است که البته اهمیتی برای استقلال ندارد و باشگاه روی هدف و کار خود تمرکز می‌کند.

* با توجه به تاکید مقامات ورزش کشور و فدراسیون فوتبال به پرهیز از جنجال آفرینی، به سرمربی تیم رقیب توصیه می‌کنیم به جای اظهار نظر نادرست درباره پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا، روی مسئولیت خودشان متمرکز شوند.

به گزارش استقلال نیوز، البته این برای نخستین بار نیست که عوامل این باشگاه بی در و پیکر به استقلال حمله ور می شود آن هم در شرایطی که چندین سال بیشترین حمایت را از دولت و وزارت ورزش کسب کرده اند. 

از باشگاه استقلال انتظار داریم برای یک بار جلوی چنین رفتاری ایستادگی کنند و مانع تکرار چنین بی حرمتی شوند.   

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدال سرمربیان استقلالی و پرسپولیسی

پ آگوست 22 , 2019
به گزارش مشرق، هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال، امروز (پنجشنبه) با انجام ۹ دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم‌های سه امتیازی، گل‌ریحان البرز و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.جدال محمد نصرتی و محمود فکری د...