دیگر صلاح نبود در استقلال بمانم

به گزارش مشرق، فرشاد محمدی‌مهر با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال شهر خودرو در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم. چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. برای فصل جدید بازیکنان خوبی به تیم شهر خودرو اضافه شدند و بازیکنانی هم که از فصل گذشته در این تیم هستند، کیفیت فنی بالایی دارند. ما یک تیم خوب داریم و امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند در فصل جدید جزو مدعیان قهرمانی باشد؟»، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که راه فصل گذشته را ادامه داده و پیشرفت کنیم. طبیعتاً هدف بازیکنان، کادر فنی و باشگاه این است که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم. امسال هدف ما این است که در هر سه جام نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید:

شاگرد یحیی پرسپولیسی می‌شود؟

مدافع پیشین استقلال درباره جدایی‌اش از این تیم و شرایطی که در فصل گذشته برای او رقم خورد، خاطرنشان کرد: من در نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشتم، اما ناگهان نیمکت‌نشین شدم و نمی‌دانم واقعاً چه شد. سرمربی تیم گفته بود که به بازیکن باتجربه نیاز دارد و به یکباره همه چیز تغییر کرد. با آن شرایط دیگر صلاح نبود در استقلال بمانم. بالاخره یک روز باید از این تیم جدا می‌شدم و در نهایت این تصمیم را گرفتم. با اینکه بعد از یک سال از استقلال جدا شدم، اما باید بگویم از اینکه استقلال را انتخاب کردم، پشیمان نیستم.

محمدی‌مهر درباره انتخاب شهر خودرو برای فصل جدید گفت: قبلاً با «آقا یحیی» در ذوب‌آهن کار کرده بودم و دوست داشتم دوباره با این مربی کار کنم. وقتی با پیشنهاد شهر خودرو مواجه شدم، تصمیم به انتخاب این تیم گرفتم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه ویژه استراماچونی برای ماشین‌سازی

چ آگوست 21 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه یک جلسه تمرین در زمین چمن مجموعه تهرانسر برگزار کرد. در ابتدای تمرین استراماچونی حدود ۵ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و به آن‌ها درباره اهمیت بازی با ماشین سازی در هفته نخست لیگ برتر گوشزد کرد.هم‌چنین سرمرب...