جلسه حساس روز یکشنبه فتحی و استراماچونی / مدیر عامل استقلال : امیدوارم این جلسه پایان حاشیه‌سازی‌ها باشد

به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر حسین فتحی گفت: چند روز است که از طریق یک رسانه مشخص خارجی اخباری درباره وضعیت شغلی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان می‌شنویم. از طرفی دیگر به صورت پراکنده تصمیمات و درخواست‌هایی را از طرف آقای استراماچونی دریافت کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: درهمین راستا روز یکشنبه با برگزاری جلسه‌ای با ایشان به نتایج لازم خواهیم رسید. من چند روز قبل هم گفتم. از روز شروع همکاری با کادرفنی جدید، نهایت همراهی، تعامل، هماهنگى و احترام متقابل بین من با آقای استراماچونی و دیگر ارکان باشگاه برقرار بوده و ایشان با شناخت کافی نسبت به وضعیت باشگاه استقلال این مسؤولیت را پذیرفتند.
وی افزود: اما متاسفانه در یکی دو روز گذشته احساس می‌کنم که از طریق برخی جریان‌ها شیطنت‌هایی در حال انجام است تا رابطه باشگاه با کادرفنی را مخدوش کنند. امیدوارم خروجی جلسه روز یکشنبه به معنای پایان این حاشیه‌سازی‌ها باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قلعه نویی : استقلال را دوست دارم اما در سپاهان راحت هستم . امید ابراهیمی و امید نورافکن را می خواهیم . آقای حسن‌زاده! حب و بغض علیه من را سر سپاهان خالی نکنید !

ش آگوست 17 , 2019
امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «ورزش مردم» درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان و اینکه او در ۶ سال گذشته جام نیاورده و اهمیت کار در سپاهان گفت: جام‌هایی که آوردیم حاصل کار گروهی و دسته‌جمعی بوده است. هر چقدر که شما می‌گویید سپاهان مهم است به هما...