علی جباری: استقلال امسال خوب یارگیری نکرد؛ وزیر پرسپولیسی دست از سر استقلال بردارد

علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با محرومیت تعلیقی پرسپولیس به همگان ثابت شد وزیر و معاونانش طرفدار کدام تیم هستند و چرا استقلال اینقدر تضعیف شده است.

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال آنقدر میان استقلالی‌ها محبوب بود که لقب «سلطان» را به خود اختصاص داد؛ کاپیتان اسبق تیم ملی که کوله‌باری از افتخارات ملی و باشگاهی روی دوشش سنگینی می‌کند، از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، بازی‌های آسیایی و حضور در المپیک گرفته تا قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ تخت جمشید. سرپرست اسبق استقلال که هم‌اکنون رئیس کمیته پیشکسوتان این باشگاه محسوب می‌شود، طی گفت‌وگویی با خبرورزشی نکات جالبی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید: 

استقلال امسال خوب یارگیری نکرد

حدوداً ۲ ماه قبل به رسانه‌ها گفتم استقلال خوب یار نگرفته و هنوز هم روی حرفم هستم. نمی‌خواهم بگویم آن حرف‌ها را نزده‌ام و اتفاقاً گفته‌ام و تأکید دارم استقلال باید بهتر یارگیری می‌کرد، ولی الان دیگر وقت حمایت است. ما دقیقاً کمتر از ۱۰ روز دیگر بازی رسمی داریم و نباید تیم را تضعیف کنیم. امیدوارم طی روز‌های اخیر آن ۲ بازیکنی که استراماچونی می‌خواهد جذب شوند تا تیم قوی‌تر شده و نظر سرمربی جلب شود.

* استقلال هنوزم نقطه ضعف دارد

استراماچونی سر قضیه ویزای میلیچ عصبانی شد و یکسری مشکلات دیگر را هم دید که ناراحت شد. به هر حال برای او نظم و ترتیب فوق‌العاده مهم است و باید در این رابطه نظرش اعمال شود. مشکل میلیچ بزرگ نبود، ولی به هر حال باید به سرمربی اطمینان داد این اتفاقات دیگر تکرار نمی‌شود. به نظرم استقلال هنوز هم نقاط ضعف دارد، ولی باید تیم و استراماچونی را حمایت کرد تا در همان هفته‌های اول نتایج خوبی بگیریم نه اینکه امتیازات ابتدایی را به راحتی از دست بدهیم.

* وزیر پرسپولیسی دست از سر استقلال بردارد 

استقلال ۳ سال قبل بنا به هر دلیلی محروم شد و بازی‌اش با نفت تهران در فصل جدید (تابستان سال ۹۵) بدون حضور هواداران برگزار شد، ولی با وجود اتفاقات بسیار تلخی که در جدال سپاهان- پرسپولیس رخ داد، آقایان حکم به محرومیت تعلیقی دادند! وقتی من مدت‌هاست می‌گویم وزیر ورزش باید همه را به یک چشم ببیند دقیقاً به همین خاطر است. وزیر ورزش باید استقلال و پرسپولیس را به یک چشم ببیند، چون رئیس مجمع هر دو باشگاه است، ولی متأسفانه این‌طوری نیست. یک واقعیت مهم در رابطه با فوتبال ایران این است که متأسفانه آقای سلطانی‌فر و معاونانش همیشه طرفدار پرسپولیس بوده‌اند. این مسئله‌ای است که طی این مدت من به وضوح شاهد آن بوده‌ام و اتفاقات فراوانی پیرامون آن دیده‌ام.

 اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

علی جباری: قائدی ارزش شماره 10 استقلال را حفظ کند؛ استقلال نیاز به چند مهره با تجربه دارد

علی جباری: امیدوارم خریدهای جدید گره گشای استقلال باشند؛ هواداران از استراماچونی قهرمانی می خواهند

علی جباری: آقایان سلطانی فر، داورزنی و پسرهایشان در کارهای استقلال دخالت می‌کنند!

علی جباری: استقلال بازیکن بزرگ می خواهد؛ هواداران قهرمانی می خواهند!

علی جباری: قهرمانی استقلال بعید نیست؛ در بازی با سپاهان حق به حقدار رسید

علی جباری: تیم همچنان برای موفقیت در لیگ شانس دارد؛ افرادی به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند

علی جباری: شفر ضعیف عمل کرده است؛ نداشتن زمین تمرین بهانه است!

علی جباری: استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارد؛ منشا به اعصابش مسلط باشد!

علی جباری: استقلال مصمم بود برنده شود؛ بازیکنان خارجی به کیفیت تیم کمک کردند

علی جباری: تیم شکل گرفته ولی کامل نیست؛ همه مشکلاتمان رو به گردن داور نمی اندازیم

علی جباری: سال‌هاست که می‌خواهند ریشه استقلال را بزنند؛ ناکامی در آسیا با صد عدد از این جام‌ها جبران نمی‌شود

علی جباری: وزارت ورزش بسیج شده تا استقلال را نابود کند؛ کاشیما با ذخیره هایش قهرمان آسیا شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ هروویه میلیچ وارد تهران شد؛ باشگاه استقلال هوادارانش را سوپرایز کرد!

ج آگوست 16 , 2019
 هروویه میلیچ که با درخواست عجیب خواهان بالا رفتن قیمت اولیه خود شده بود با رد این درخواست توسط باشگاه استقلال مجددا به تهران بازگشت. به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال تهران که با درخواست غیر حرفه ای هروویه میلیچ موافقت نکرد...