اسماعیل خلیل زاده: برخی به نادانی استقلال را به حاشیه می‌برند؛ رفتن استراماچونی منتفی است!

اسماعیل خلیل زاده

نائب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در صحبت‌هایمان با مدیر عامل باشگاه متوجه شدم اختلافات سلیقه‌ای بین استراماچونی و مدیریت پیش آمده اما سرمربی تیم در استقلال می‌ماند.

   

 به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده نائب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رادیو تهران، در خصوص اینکه رسانه‌های خارجی خبر استعفای استراماچونی را منتشر کرده اند، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* رسانه‌های خارجی خبر استعفای استراماچونی را منتشر کرده اند؟

من صبح روز گذشته متوجه شدم که چنین اخباری منتشر شده و به همین دلیل با فتحی صحبت کردم. در صحبت‌هایمان با مدیر عامل باشگاه متوجه شدم اختلافات سلیقه‌ای بین استراماچونی و مدیریت پیش آمده از جمله حضور میلیچ. این اتفاقات باعث ناراحتی سرمربی تیم شده بود، البته او بحث های جزئی هم شده بود ولی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها این موضوع را بزرگ کرده بودند. شما باید در نظر بگیرید که با این مربی قرارداد داریم و یک مربی نمی‌تواند بگوید چند روز قبل از لیگ استعفا می‌دهم. این موضوع نه شدنی است  نه شدنی خواهد بود. این را هم بگویم که استراماچونی به کارش ادامه می‌دهد.

* دلایل ناراحتی استراماچونی چیست؟

ما مدتی بود باشگاه را از حواشی دور کردیم، بازیکنان بزرگ آوردیم، مربی خوب آوردیم و یک مقدار حاشیه‌سازها در این اتفاقات نقش دارند. آنها دوست دارند تیم را به حاشیه ببرند، چیزی که می‌بینیم این است که برخی دوستان به نادانی می‌خواهند سرمربی تیم و باشگاه را وارد حواشی کنند ولی ما این اجازه را ندادیم و نخواهیم داد.

* آیا نیامدن میلیچ به بیرون از فرودگاه تقصیر کسی است  و به نظر می‌رسد این حاشیه از خود باشگاه است؟

ما از هفته گذشته کار این بازیکن را پیگیری کردیم، حتی وزارت امور خارجه و مسئولان مرتبط کار خود را انجام دادند، این بازیکن الان در دبی حضور دارد و 48 ساعت دیگر به تهران بر می‌گردد. وقتی این بازیکن به تهران آمده و ما او را می‌خواهیم مطمئنا حاشیه‌ای نخواهد بود. مطمئنا کسانی که می‌خواهند که از طریق این بازیکن حاشیه درست کنند نمی‌توانند به هدفشان برسند چون این بازیکن امروز و فردا به تهران باز خواهد گشت. البته فدراسیون هم برای ما نامه نوشت و کار را پیگیری کرد ولی مسائلی هم هست که به وقتش به آن هم می‌پردازیم. اصلا استراماچونی جلسه‌ای با فتحی نداشته است، اختلاف سلیقه در هر باشگاهی وجود دارد، مثلا فتحی الان معاونی ندارد و عملا به تنهایی باشگاه را می‌چرخاند.خطیر استعفا کرده و مباشری هم جراحی کرده است و من هم سعی کنم خودم در کنار مدیرعامل باشگاه باشم.

* همسر سرمربی استقلال مطلب خبرنگار ایتالیایی را  در صفحه خود بازنشر کرده است؟

من استوری همسر استراماچونی را ندیدم ولی رفتن او از استقلال منتفی است و او می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد.

* استقلال به دلیل نداشتن تمرکز استراماچونی روز گذشته شکست خورده است؟

استراماچونی همه چیز را کنترل کرده و حرف‌های قشنگی در محل تمرین زده است، من فکر می‌کنم این شرایط در 2-3 روز دیگر از باشگاه دور می‌شود. ما حواشی زیادی در باشگاه داشتیم که آن را دور کردیم.

* چرا روابط عمومی باشگاه ضعیف عمل می‌کند؟

من روز گذشته مستقیما به آقای فتحی گفتم و به مدیر روابط عمومی هم تذکر دادم. مدیر رسانه‌ای ما هم تازه روی کار آمده و ان شاالله دیگر این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

* استقلال اسپانسر جدید دارد یا خیر؟

ما اسپانسر جدید نداریم فقط حساب‌های باشگاه را روتین کردیم. با شرکت ایرانسل هم صحبت‌های خوبی کردیم، یک شرکتی هم آوردیم که به عنوان کارگزار با او کار را شروع کردیم. مقداری از کارهای غیر متعارف باشگاه جلوگیری کردیم و عملا در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم.

* آیا در این فاصله کوتاه تا لیگ جذب بازیکن خارجی جای توجیه دارد؟

این بازیکن را آقای استراماچونی خودش خواسته و این تشخیص سرمربی بوده که پست دفاع چپ را ترمیم کند.

* صحبت پایانی؟

من روز گذشته تا متوجه موضوع شدم بلافاصله مصاحبه کردم، دلداری من واقعی است و از کسانی که حاشیه می‌سازند می‌خواهم دیگر این کار را نکنند چون نتیجه نمی‌گیرند. این موضوع حداقل تا زمانی که ما در باشگاه هستیم اتفاق نخواهد افتاد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

ادعای خبرنگار ایتالیایی/ استراماچونی آماده جدایی از استقلال است!

آبروریزی به سبک فتحی و شرکا/ هروویه میلیچ نیامده رفت؛ باشگاه استقلال قول بازگشت داد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عبدالعلی چنگیز: استقلال در این فصل بی ثبات است؛ بازی در جام حذفی کاملا متفاوت از لیگ است

پ نوامبر 1 , 2018
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کمبود یک باز&#174...