زمان ایده آل برای دربی از نظر یک استقلالی

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص قرعه‌ای که نصیب استقلال در لیگ برتر شده است،‌ گفت: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. طبیعی است که در ابتدای مسابقات با توجه به فصل بدنسازی کار کمی سخت باشد، اما تا قبل از دربی، استقلال این فرصت را دارد که با برد مسابقات را شروع کند و روحیه تیمی‌اش را بالا ببرد. اگر می‌گویم که سه بازی اول امسال راحت‌تر است دلیلش این است که  جدول مسابقات پارسال را نگاه کرده‌ام و معتقدم سه بازی اول قبل از دربی خیلی سخت نیست. هفته چهارم و پنجم طبیعتاً‌ سخت است و بازی‌های دوباره کمی آسان می‌شود اما در نیم‌فصل دوم همه مسابقات سخت و سخت‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فرمانده جدید استقلال کیست؟

وی تأکید کرد:‌ قبل از اینکه مسابقات شروع شود می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که سعه صدر داشته باشند. هم استراماچونی و هم کالدرون روی تیم‌هایشان اشراف ندارند چون هنوز وارد بازی‌های رسمی نشده‌ایم، حواس هوادار استقلال باشد که تجربه کالدرون نسبت به استراماچونی در منطقه بیشتر است چون سرمربی پرسپولیس در کشور حاشیه‌ای خلیج فارس است اما استراماچونی اولین بار است که وارد آسیا می‌شود به همین دلیل هواداران باید به سرمربی استقلال زمان بدهند.

وی در ادامه تأکید کرد: شاید کمی طول بکشد استقلال به شرایط ایده‌آل برسد چون 15، 16 بازیکن تیم جدا شده‌اند و همین موضوع کار سرمربی را برای هماهنگی سخت می‌کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه دربی هفته چهارم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من دلم می‌خواست بازی هفته هشتم، نهم یا دهم بود همه می‌گویند این بازی سه امتیاز دارد ولی به نظر من این مسابقه 6 امتیاز یا حتی بیشتر هم دارد  چون مربی که در دربی برنده می‌شود سخت تعویض خواهد شد. می‌دانم که هماهنگی دو تیم تا هفته‌های هشتم، هشتم زمان می‌برد و به همین دلیل است که دوست داشتم بازی در این هفته‌ها برگزار می‌شد تا مردم فوتبالی قابل قبول ببینند فقط چند هفته طول می‌کشد که سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی‌شان را بشناسند.

وی در خصوص سکوت استراماچونی و اینکه وی کمتر درگیر حواشی فوتبال ایران شده است، گفت:‌ من این موضوع را مثبت ارزیابی می‌کنم، او نشان داده از آرتیست‌بازی خوشش نمی‌آید و این مسئله می‌تواند مهم باشد. نمی‌دانم در ایتالیا مربیان زیاد حرف می‌زنند یا کم، ولی معقول است که یک مربی هر چند وقت یکبار نشست خبری برگزار کند و وضعیت تیمش را به اطلاع هواداران و رسانه‌ها برساند.  یک زمان قطبی با گفتارش در فوتبال ایران اثرگذار شد و من تصور می‌کنم استراماچونی با رفتار جدیدی که از خود نشان داده می‌تواند روی همه مربیان فوتبال ایران تأثیر بگذارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کل‌کل استقلال پرسپولیس در آمریکا! +عکس

د آگوست 12 , 2019
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مشاهدات دانشجویان و دانش‌آموختگان مسلمان ایرانی از آمریکا تصویری از "کل‌کل استقلال پرسپولیس در یکی از رستوران های آمریکا" را به اشتراک گذاشت.کل‌کل استقلال پرسپولیس در یک رستوران دیزی سنگی در شهر سیلیکون‌ولی آمریکا! ...