اصغر حاجیلو: هدف من پرورش بازیکن با اخلاق است؛ به آینده استقلال خوش بینم

اصغر حاجیلو

سرپرست تیم استقلال گفت: هدف من در تیم های پایه پروش بازیکنان با اخلاق و با کیفیت است تا چندین سال تیم بزرگسالان را بیمه کنند.

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیت آکادمی و شرایط استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

چه شد که پست آکادمی استقلال را قبول کردید؟

به‌هرحال مسئولان استقلال با من تماس گرفتند و به من نگفتند که قرار است مدیریت آکادمی را به من بسپارند. آقای فتحی تماس گرفت و گفت به باشگاه بیا با تو کار دارم، حتی من به او گفتم قرار نیست که برای من پستی را در نظر بگیرید که ایشان گفت خیر. اما وقتی مدیریت باشگاه از من خواست که به تیم‌های پایه کمک کنم، این پیشنهاد را قبول کردم.

* مومنی مدیر قبلی آکادمی انتخاب شما را برگشت به عقب عنوان کرد نظرتان؟

ایشان نظرش را گفته و من به آن احترام می‌گذارم. به‌هرحال عقاید شخصی است و هرکسی می‌تواند نظرش را بگوید. از ایشان هم تشکر می‌کنم که پیش از من در آکادمی عهده‌دار این مسئولیت بود.

اهداف شما برای آکادمی استقلال؟

من بیش از این هم چند سال پیش مدیر آکادمی بودم و با کار در این فضا آشنا هستم. من بیشتر از این‌که برایم کیفیت بازیکن اهمیتی داشته باشد، در وهله اول اخلاق مهم است می‌خواهم بازیکنی تحویل بدهم که علاوه بر اخلاق خیلی خوب، در بعد فنی هم عملکرد خوبی داشته باشد. حتی این مسئله را به آقای فتحی هم گفتم و ایشان هم از این موضوع استقبال کرد.

* فعلا هم که نتایج رده های پایه عالی بوده؟

بله خدارو شکر.ما باید این نتایج خوب را ادامه دهیم. به‌خصوص این‌که پارسال در رده امیدها قهرمان شده‌ایم و انتظارات از ما بالاست. امسال هم می‌توانیم چند بازیکن خوب را به بزرگسالان معرفی کنیم.

بابت جدایتان از استقلال ناراحت نیستید؟

من از هیچ‌کس ناراحت نیستم حتی از فتحی هم تشکر می‌کنم که خیلی از من حمایت کرد. خیلی از مواقع چیزهایی می‌دیدم که ناراحتم می‌کرد اما مدیریت باشگاه همیشه پشت من بود و همین باعث دلگرمی من می‌شد.گذشته‌ها گذشته و من الان بیشتر به فکر تیم‌های پایه هستم. همان‌طور هم که گفتم از دست هیچ‌کس دلخور نیستم.

* شرایط تیم بزرگسالان را چگونه می بینید؟

آن‌ها تیم بسیار خوبی دارند. یک اردوی خوب را در ترکیه پشت سر گذاشتند و در بیشتر بازی‌های دوستانه‌شان هم پیروز شدند و این نشان می‌دهد که بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند.

شانس قهرمانی استقلال را چقدر می دانید؟

به‌هرحال استقلال هرسال یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است و این نشان می‌دهد که بازیکنان باید تلاششان را بیشتر کنند تا بتوانند به موفقیت برسند. من به‌شخصه به آینده استقلال در لیگ امسال خوش‌بین هستم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هادی شکوری: سیاست استقلال جذب بازیکنان جوان ولی باتجربه ست؛ حاجیلو شناسنامه باشگاه است

بعد از کنار گذاشتن محمد مومنی/ با حضور فتحی: اصغر حاجیلو به عنوان مدیر آکادمی استقلال جدید معارفه شد!

چند خبر کوتاه از استقلال/ انتخاب حاجیلو به عنوان مدیر آکادمی استقلال؛ تشکر باشگاه استقلال از صدا و سیما!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به استقلال استراماچونی خوش‌بینم

پ آگوست 8 , 2019
به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو سرپرست سابق استقلال طی حکمی از سوی امیرحسین فتحی مدیرعامل آبی‌پوشان به‌عنوان مدیر آکادمی مشغول به کار شد. وی که پیش‌ازاین یک‌بار هم مدیریت آکادمی را بر عهده داشته معتقد است که برایش در وهله اول اخلاق مهم است.او همچنین این قول...