دکتر کاوه ستوده: دیاباته در تست های پزشکی موفق بود؛ مصدومیت شیخ جدی نیست!

کادر پزشکی استقلال

پزشک باشگاه استقلال گفت: اینکه گفته می شود شیخ دیاباته مصدومیت پیشین داشته است کاملا کذب است و این بازیکن هیچگونه مصدومیتی پیش از عقد قرارداد نداشت.

به گزارش استقلال نیوز، دکترکاوه ستوده پزشک باشگاه استقلال درباره بحث مصدومیت شیخ دیاباته و میزان مصدومیت با سایت رسمی باشگاه مصاحبه ای انجام داد که در ادامه صحبت های او را می خوانید:

* آخرین وصعیت و میزان مصدومیت دیاباته چگونه است؟

مصدومیت او در این مقطع، از ناحیه همسترینگ ران و به صورت جزیی است. او هم اکنون در حال سپری کردن مراحل درمانی خود در کلینیک دکتر نوروزی (استقلال) است و به زودی به تمرینات اضافه خواهد شد.

* آیا دیاباته با وجود مصدومیت با استقلال قرارداد بست؟

این بازیکن در تمامی تست‌های پزشکی قانونی و مورد نظر باشگاه شرکت کرد و توانست با موفقیت و بر اساس استاندارهای ایفمارک و کادر پزشکی استقلال، آنها را با موفقیت به اتمام برساند. دیاباته همچنین از سوی مشاوران فوق تخصصی معاون پزشکی باشگاه نیز مورد معاینه قرار گرفت و نتیجه این تست‌ها به شکلی بود که هیچ منعی برای عقد قرارداد نداشت.

* صحبت پایانی؟

امیدوارم با مشخص شدن وضعیت این بازیکن و توضیحات ارائه شده، کمتر شاهد گمانه زنی‌ها درباره این بازیکن باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، شیخ دیاباته با وجود درخشش در چندین بازی دوستانه تیم استقلال با مصدومیت در یکی از جلسات تمرین، از سه روز پیش در کلینیک دکتر نوروزی در حال مداوای پای مصدوم خود شد که رسانه های مختلف با انتشار شایعه ای بی اساس سعی به تخریب این بازیکن داشتند.  

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

شاهرخ بیانی: بدترین خبر برای استقلال مصدومیت دیاباته است؛ با وحدت و همدلی استقلال قهرمان می شود

گزارش تمرین سه شنبه صبح استقلال/ بازگشت رضاوند و آقایی؛ حضور دیاباته در کلینیک

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ برتری استقلال مقابل جوانانش در حضور دیاباته مصدوم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بدترین اتفاق لیگ نوزدهم دربی رفت است/ این بازی جذابیتی ندارد!

چ آگوست 7 , 2019
به گزارش مشرق، ورمزیار در خصوص قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر گفت: بالاخره طلسم شکسته شد و قرعه کشی لیگ نوزدهم به پایان رسید و حالا تیم ها می دانند هفته به هفته با چه حریفی باید دست و پنجه نرم کنند. بیشتر بخوانید: بررسی نبرده...