شکوری: استراماچونی استقلال را با ولع تمرین می‌دهد

به گزارش مشرق، به نقل از سایت باشگاه استقلال، هادی شکوری درباره دیدار تیم جوانان با تیم بزرگسالان استقلال گفت: بازی برای بچه های ما انگیزشی بود و تیم ما محک خورد و به هدف خود رسیدیم. سیاست استقلال نیز این است که بازیکنان جوان ولی باتجربه را جذب کند و در این مسیر حرکت کرده است. تفکرات استراماچونی نیاز به این بازیکنان داشت و امیدوارم نتیجه تیم به خواست و میل هواداران نزدیک شود.

بیشتر بخوانید:

ناکامی استقلال در جذب ملی‌پوش عراق

او در ادامه درباره تغییرات استقلال با حضور استراماچونی گفت: در برخی از دقایق برگزاری مسابقه، تمرینات بزرگسالان را تماشا کردم. استراماچونی با انگیزه و ولع خاصی تیم را تمرین می داد که من نیز به عنوان یک مربی جوان از این موضوع لذت بردم. این موضوع و این انگیزه ایشان به تیم و بازیکنان انگیزه می دهد. بازیکنی که مربی خود را دوست داشته باشد، هر کاری برای او انجام می دهد. مهم ترین موضوع برای تیم دوست داشتن مربی است که این موضوع در استقلال کاملا ملموس است.

شکوری در پایان صحبت های خود درباره حضور حاجیلو در آکادمی تصریح کرد: اصغر حاجیلو شناسنامه باشگاه است. او متعصب ترین استقلالی است و از زمان کودکی و تا همین حالا عضو خانواده استقلال بوده است. ایشان دلسوزانه کار خواهد کرد و البته لازم است از زحمات مومنی نیز تشکر کنم. کار کردن در پایه ها خیلی سخت است و از ایشان تشکر می‌کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جواد زرینچه: برگزاری دربی در هفته چهارم خوب است؛ از وضعیت استقلال رضایت دارم

س آگوست 6 , 2019
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برگزاری دربی در هفته چهارم بهتر از برگزاری دربی در هفته اول است.       به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس از مشهد، در خصوص قرعه کش...