امیرحسین فتحی: دوست دارم بازیکنان استقلال از آکادمی باشند؛ ما مدیران هم در حاضری‌خوری مقصر هستیم

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کار کردن برای تیم‌های پایه یک کار بسیار مهم و اساسی است که متأسفانه سالیان سال از فکر باشگاه‌ها دور افتاده است.

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم معارفه اصغر حاجیلو و در جمع کارکنان آکادمی باشگاه استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

کار کردن در تیم‌های پایه سعادتی می‌خواهد که خداوند نصیب شما کرده است

به همه شما خسته‌ نباشید می‌گویم. واقعاً کار کردن برای جوان‌ها، نوجوان‌ها و تیم‌های پایه سعادتی می‌خواهد که خداوند نصیب شما کرده است. یک کار بسیار مهم و اساسی برای فوتبال است که متأسفانه سالیان سال است از فکر باشگاه‌ها دور افتاده است. آنقدر باشگاه‌ها حاضری‌خور شده‌اند که دوست ندارند در گرما و جاهای دور دنبال تربیت نسل جوان باشند. متأسفانه ما مدیران هم مقصر هستیم.

تک‌ تک شما عزیزان، کارکنان آکادمی محصول همین چمن‌ها هستید

به عنوان مثال اگر به بنده بگویند فلان بازیکن  تیم بزرگسال فلان مشکل را دارد حاضرم بروم اما برای جوان‌ها و نوجوان‌ها و تیم‌های پایه شاید خیلی وقت نگذارم. در صورتی که در گذشته نه چندان دور و حتی گذشته دور همه بزرگان فوتبال کشور محصول همین زمین‌ها بودند که البته امروز خیلی مجهز شده، زمین چمن مصنوعی و امکانات دیگر دارد. در قدیم بدون هیچ امکاناتی اینجا می‌آمدند و بزرگان فوتبال مملکت تربیت می‌شدند. تک‌ تک شما عزیزان، آقای حاجیلو، آقای حسن‌زاده، آقای اکبرپور، آقای شکوری و عزیزان بزرگوار دیگر همه محصول همین چمن‌ها هستند.

* دوست دارم در تیم های دیگر هم بازیکنان آکادمی استقلال حضور داشته باشند!

وظیفه ما است که از عزیزانی که در آکادمی استقلال کار می‌کنند حمایت کنیم. چه در استقلال باشم یا نباشم دوست دارم بازیکنانی که در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند محصول تیم های پایه باشند. نه در استقلال بلکه در تیم های دیگر هم دوست دارم بازیکنان آکادمی استقلال حضور داشته باشند.

من میهمان هستم و حاجیلو اینجا صاحبخانه است

استقلال آنقدر جاذبه دارد، آنقدر استقلال پیشکسوت دلسوز دارد که با سرمایه گذاری در آکادمی این اتفاقات شدنی است. جلسه امروز جلسه معارفه نیست، از مومنی تشکر می‌کنم، او بسیار زحمت کشید ولی زمانی به ما اضافه شد که مشکلات زیاد بود.بر خود لازم می‌دانم از زحمات او که از شروع فوتبالش در فدراسیون مسئولیت داشتم تشکر کنم. من میهمان مجموعه هستم و حاجیلو اینجا صاحبخانه است. او همیشه لباس خوش نقش استقلال را پوشیده و غیرت و تعصب او برای همه ثابت شده است.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

بعد از کنار گذاشتن محمد مومنی/ با حضور فتحی: اصغر حاجیلو به عنوان مدیر آکادمی استقلال جدید معارفه شد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هادی شکوری: سیاست استقلال جذب بازیکنان جوان ولی باتجربه ست؛ حاجیلو شناسنامه باشگاه است

س آگوست 6 , 2019
سرمربی تیم جوانان استقلال گفت: استراماچونی با انگیزه و ولع خاصی تیم را تمرین می دادند و که من نیز به عنوان یک مربی جوان از این موضوع لذت بردم.  به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه، هادی شکوری سرمربی تیم جوانان&nbsp...