چند خبر کوتاه از استقلال/ انتخاب حاجیلو به عنوان مدیر آکادمی استقلال؛ تشکر باشگاه استقلال از صدا و سیما!

استقلال

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای عجیب از مسئولین صدا و سیما و مدیریت شبکه سه تشکر و قدردانی کرد! 

به گزارش استقلال نیوز، پس از هفته ها سردرگمی و بی برنامگی فدراسیون فوتبال رسما زمان و مکان قرعه کشی لیگ برتر را اعلام کرد از این روی باشگاه استقلال نمایندگان خود را برای این مراسم مشخص کرد.

 * نمایندگان استقلال در مراسم قرعه کشی لیگ برتر مشخص شد

بر اساس اعلام حیدربهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران مراسم قرعه کشی لیگ برتر روز سه شنبه 15 مردادماه در شهر مقدس مشهد برگزار می شود. با تصمیم امیرحسین فتحی، در این مراسم جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال و محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال به نمایندگی از این مجموعه حضور خواهند داشت.

 * حاجیلو مدیر آکادمی استقلال شد!

با تصمیم امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال اصغر حاجیلو به عنوان مدیر آکادمی و مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد. در این حکم مدیرعامل استقلال ضمن قدردانی از زحمات محمد مومنی، مدیر پیشین آکادمی برای اصغر حاجیلو آرزوی موفقیت کرده است.

* تشکر باشگاه استقلال از صدا و سیما!

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به رفتار مدیران شبکه سوم سیما در قبال توهین یکی از مجریان این شبکه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در جریان انتقادها علیه اظهارات مجری برنامه صبحگاهی سلام صبح به خیر، (ضمن محکوم کردن مجدد صحبت‌های انجام شده) ورود مدیران ارشد سازمان صدا و سیما بویژه مدیر محترم شبکه سه و رفتار متعهدانه و پیگیرانه آنها، اتفاق نیکو و خوشایندی بوده که موجب دلگرمى باشگاه بزرگ استقلال است.نتیجه این تعامل و احترام مدیران رسانه ملی به اعتراض‌‌ها، عذرخواهی و دلجویی رسمی مجرى مربوطه از هواداران عزیز باشگاه استقلال بود. امیدواریم رسانه بزرگ ملى با حسن نیت خود بیش از پیش در ایجاد شادى و امید در خیل عظیم جامعه جوان موثر باشد.

 

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف لوگوی استقلال تأیید شد

ی آگوست 4 , 2019
به گزارش مشرق، خبر توقیف لوگوی باشگاه استقلال از سوی افراد به ظاهر طلبکار، بحث‌های زیادی را ایجاد کرد. امروز اما خلیل‌زاده عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال، ماجرای توقیف لوگو را تکذیب کرد.خلیل زاده در واکنش به این خبر گفت: چنین خبری صحت ندارد و لوگوی باشگ...