واکنش ها به مجری یاوه گو و گستاخ / توبه گرگ مرگ است!

لوگو تاج

هواداران استقلال از مدیران این باشگاه انتظار دارند تا عذرخواهی رسمی صدا و سیما و اخراج مجری خاطی از موضع خود کوتاه نیایند.

به گزارش استقلال نیوز، بعد از بیان حرف های موهون و دور از اخلاق مجری لمپن و بی اخلاق برنامه "سلام،صبح بخیر" شبکه 3 و توهین او به لوگوی مقدس باشگاه استقلال که باعث آزردگی و ناراحتی میلیون ها هوادار این تیم شد، شاهد واکنش های شدیدی از جانب بازیکنان، خبرنگاران، هواداران و پیشکسوتان استقلالی علیه این مجری تازه به دوران رسیده در فضای بودیم که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

* وریا غفوری

کاپیتان استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام اینگونه علیه این هتک حرمت واکنش نشان داد:

وریا غفوری

* امیرحسین صادقی

مدافع پیشین استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام واکنش شدیدی در قبال صحبت های وقیحانه مجری شبکه 3 از خود نشان داد:

امیرحسین صادقی

* سجاد آقایی

مهاجم جوان استقلال با انتشاری عکسی از خود در حال بوسه زدن به لوگو استقلال در اینستاگرام اینگونه نوشت:

 سجاد آقایی

* الهیار صیادمنش

مهاجم و پدیده سابق استقلال که به فنرباغچه ترکیه پیوسته است، پست وریا غفوری را بازنشر و در استوری اینستاگرام خود قرار داد:

الهیار صیادمنش

به گزارش استقلال نیوز، حسین کلهری، مجری هتاک به لوگو استقلال در ویدئویی از هواداران و بزرگان استقلال عذرخواهی کرد. بهتر است این شخص بداند که با ابراز پشیمانی و تاسف از بیان حرف های موهون و چرندیاتی که با وقاحت تمام در آنتن زنده شبکه 3 صدا و سیما بیان شد، نمی تواند موضوع را ماستمالی کرده و از زیر بار تبعات آن فرار کند.

مطمئنا این اراجیف در جهت خودشیرینی برای مدیران رنگی و همچنین هواداران تیمی خاص صورت گرفته است چرا که این شخص قبل از بیان ان جملات موهون وقیحانه می گوید: "خود را آماده فحش خوردن از هواداران استقلال کرده است!"

استقلال نیوز و هواداران استقلال، مصرانه خواهان برخورد جدی با این دست افراد دون پایه و اخراج آنها از رسانه ای که از پول بیت المال اداره می شود هستند.

از باشگاه استقلال و مدیران آن خواهشمندیم با عذرخواهی ساده این شخص، کوتاه نیامده و تا عذرخواهی رسمی سازمان صدا و سیما و برخورد جدی آن با این مجری هتاک از مواضع خود کوتاه نیایند چرا که توبه گرگ مرگ است!

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

واکنش باشگاه استقلال به یاوه گویی مجری لمپن/ همکاری استقلال با صدا و سیما قطع شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ استوری نوریفر در مورد وعده های فتحی؛ بن بست مذاکرات صفا هادی با استقلال!

ش آگوست 3 , 2019
مدیرعامل باشگاه استقلال هفته گذشته وعده از خبرهای خوش نقل و انتقالاتی داده بود که هنوز محقق نشده است. به گزارش استقلال نیوز، خبرهای داغ و شایعات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال همچنان  برای هواداران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نگرانی ها از ب...