گلر جنجالی در سبد خرید استقلال

به گزارش مشرق، حامد لک، گلر فصل گذشته نساجی که چندی پیش صحبت‌های جدی در مورد پیوستنش به استقلال مطرح بود، بعد از چند هفته دوباره در فهرست خرید آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفته و مذاکرات برای جذب او از سر گرفته شد.

استقلال بعد از جدایی مهدی رحمتی و پیوستنش به شهر خودرو در چند وقت اخیر به دنبال جذب یک گلر برای تکمیل تیمش بوده و در این راه با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شد که هر کدام به دلیلی به نتیجه نرسید تا اینکه مجدداً به فکر جذب حامد لک افتاد.

این دروازه‌بان با تجربه در جریان مذاکراتش با استقلال با مخالفت‌هایی روبرو شد که باعث شد مذاکرات به نتیجه نرسد ولی شنیده می‌شود استراماچونی فیلم بازی‌های او را دیده و عملکرد این گلر نظر او را جلب کرده و درخواست جذبش را داده است.

بیشتر بخوانید:

حامد لک چندی پیش از نساجی جدا شد و در این مدت با تیم‌های مختلفی مذاکره کرده ولی هنوز تیم فصل جدیدش مشخص نشده است و در صورت توافق با استقلال یک انتقال جنجالی و پر سر و صدا محسوب می‌شود. 

با این حال او اکنون بار دیگر یکی از گزینه‌های جدی حضور در استقلال لقب گرفته و این امکان نیز وجود دارد با توجه به جو شکل گرفته و حواشی موجود البته طی روزهای آتی با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، مقصد جدید را انتخاب کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش باشگاه استقلال به یاوه گویی مجری لمپن/ همکاری استقلال با صدا و سیما قطع شد

ش آگوست 3 , 2019
باشگاه استقلال در واکنش توهین یکی از مجریان لمپن صدا و سیما به لوگوی باشگاه استقلال رسما همکاری خود را با این نهاد قطع کرد.  به گزارش استقلال نیوز، در برنامه امروز (شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸) سلام،صبح بخیر" یکی از مجریان گستاخ و لمپن با رفتاری دور از...