گلری که استقلال سرنوشتش را عوض کرد

به گزارش مشرق، ماشین سازی در دیدار برابر استقلال با دریافت 4 گل شکست خورد تا آبی ها در بازگشت از ترکیه همچنان با توپ پر به سمت حریفان خود بروند.


مهم ترین نکته این مسابقه اما شاید در جایی به جز رختکن آبی پوشان و نیمکت این تیم رقم خورد؛ وقتی که رسول خطیبی حوالی دقیقه 30 با تعویض دروازه بان خود و بیرون آوردن او از زمین مسابقه، پرونده این بازیکن را برای همیشه بست و در نهایت تصمیم گرفت تا او را به کشور خود بفرستد. این دروازه بان از ابتدا قرار بود بعد از موفقیت در تست های ماشین سازی با این تیم قرارداد امضا کند و در نهایت این اتفاق بعد از رد شدن در مهم ترین آزمون برای او رخ داد.

دو گل زودهنگام برای ماتیاش

پاول ماتیاش دروازه بان قرقیزستانی تیم فوتبال ماشین سازی در مصاف تک به تک با داریوش شجاعیان خیلی زود تسلیم شد تا دروازه او برای اولین مرتبه باز شود؛ موقعیتی که به نظر می رسید کمتر دروازه بانی می تواند از آن پیروز و سربلند خارج شود.


این دروازه بان تیم ملی قرقیزستان دقایقی بعد روی ارسال کرنر گل دوم را دریافت کرد؛ اسماعیلی قبل از تیر یک توپ را به خوبی کنترل کرد و سپس با یک ضربه والی دروازه را باز کرد تا ماتیاش گل دوم را دریافت کند؛ همین گل پرونده او را برای همیشه در ماشین سازی بست.

تعویض زودهنگام و پایان راه

دقایقی بعد از این گل بود که رسول خطیبی در اقدامی سریع دست به تغییر در ترکیب تیم خود زد و ماتیاش را بیرون کشید تا به این ترتیب این دروازه بان اهل قرقیزستان به پایان راه برسد. او بعد از پایان مسابقه نیز اعلام کرد که به دنبال یک دروازه بان ششدانگ هستند و می خواهد تیم خود را برای شروع لیگ تقویت کند.


ماتیاش که برای اولین مرتبه درون دروازه ماشین سازی قرار گرفته بود، بعد از کمتر از 30 دقیقه دیپورت شد تا شاید یکی از پرونده های جالب تابستانی را در فوتبال ایران به نام خود زده باشد؛ خطیبی که امیدوار بود این دروازه بان بتواند جانشین مناسبی برای دخسوس باشد، بیشتر از 30 دقیقه برای او فرصت در نظر نگرفت تا با سختگیری مثال زدنی، ماتیاش راهی خانه خود شود.


سرمربی ماشین سازی امیدوار بود این دروازه بان با توجه به ویژگی های مطرح شده بتواند برای این تیم موثر باشد اما این اتفاق رخ نداد.


ماتیاش 32 ساله که دروازه بان تیم ملی قرقیزستان است، 197 سانتی متر بلندی قامت داشت، تجربه زیادی در لیگ های آلبانی، مالزی، ازبکستان، مالدیو و غیره داشت اما نتوانست در ماشین سازی برای خود چالشی جدید فراهم کند و حالا باید به دنبال تیم جدیدی برای خود باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تهران برای شیخ و مادیبو بهشت می‌شود؟

ج آگوست 2 , 2019
به گزارش مشرق، شاید کمتر کسی فکر این را می کرد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی به صورت مشترک دو مهاجم اهل مالی را به لیست خود اضافه کنند.  در ابتدا آبی های پایتخت با نظر استراماچونی، شیخ دیاباته را به خدمت گرفتند و ا...