داوود حسینی: حضور استراماچونی به استقلال نظم داد؛ هواداران به بازیکنان جوان فرصت بدهند

داوود حسینی

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: بی نظمی بزرگترین مشکل استقلال در سالهای گذشته بود که با وجود استراماچونی این مشکل کاملا رفع شد. 

به گزارش استقلال نیوز، داوود حسینی پبشکسوت باشگاه و سرمربی تیم نونهالان استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص خریدهای استقلال، شرایط این تیم و وضعیت آکادمی آبی پوشان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* در مورد استراماچونی چه نظری دارید؟

استقلال در سالهای گذشته آن نظم لازم تیمی را نداشت که این عاملی مخرب برای این تیم بود و با حضور استراماچونی این اپیدمی از بین رفته است. نظم فردی و انضباط تیمی به اعتلای هر تیمی کمک می‌کند و از اولین اثرات حضور استراماچونی در استقلال حاکم شدن نظم است.

* آیا استقلال در نقل انتقالات موفق بود؟

نفرات جدیدی که به این تیم پیوستند بازیکنانی خوب و با کیفیتی هستند. اما اینجا یک نکته هست. اگر هر بازیکنی بعد از انتقال سه چهار هفته زمان برای تطبیق با شرایط تیم جدیدش نیاز داشته باشد، در استقلال این زمان برای بازیکنان بیشتر است و هواداران هم باید پذیرای این موضوع باشند.

* شما برای موفقیت بازیکنان جدید چه راهکاری مد نظر دارید؟

به نظر من هواداران باید بپذیرند که بازی خوب در اولویت قرار دارد و نباید برای قهرمانی فشار وارد کنند تا استرس دست و پای تیم را بگیرد. اگر این فشار روانی را از روی تیم بردارند، حتی شانس قهرمانی هم اضافه می شود.

*  شرایط یم نونهالان و شرایط آکادمی چگونه است ؟

من که سالهای گذشته اینجا نبودم، اما شنیدم که شرایط آن تا حدودی نا به سامان بود. خدا را شکر با زحمات محمد مومنی و حمایت‌های باشگاه این آکادمی سامان گرفته است.ورزشگاه امام رضا (ع) به خوبی تجهیز شده و حالا تبدیل به یک پایگاه مناسب برای تیم‌های پایه استقلال است که بتوانند با طیب خاطر به امر خطیر بازیکن سازی مشغول باشند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدافع سنگالی در آستانه پیوستن به استقلال؛ بوکاری درامه آبی پوش می شود؟

پ آگوست 1 , 2019
مدافع سنگالی در آستانه پیوستن به تیم فوتبال استقلال قرار گرفت. به گزارش استقلال نیوز، با نظر آندره‌آ استراماچونی و موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال، «بوکاری درامه» مدافع چپ ۳۴ ساله اهل سنگال به مدت یک هفته در تمرینات تیم استقلال شرکت خواهد کرد و در ص...