فرشاد فلاحت زاده: اخلاق سرمربی استقلال مرا یاد کی‌روش انداخت؛ استراماچونی بساط بازیکن سالاری را برچید!

فرشاد فلاحت زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی نشان داد به هیچ وجه سفارش پذیر نیست و اقتدار او در این زمینه مرا یاد کی‌روش انداخت.

به گزارش استقلال نیوز، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در  خصوص در ارزیابی اش از شرایط تیم فوتبال استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط تیم فوتبال استقلال؟

استراماچونی تا اینجای کار نشان داده می‌تواند مربی خوبی باشد. او بساط بازیکن سالاری را از تیم برچید و نظم و انضباط را بر تیمش حاکم کرد. زمانی که استراماچونی سه بازیکن را به دلیل بی انضباطی کنار گذاشت و به هیچ قیمتی حاضر به بازگرداندن آنها نشد، ثابت کرد مربی مقتدری است و به هیچ وجه سفارش پذیر نیست. این اخلاق او مرا یاد کی‌روش انداخت.

* تعویق در آغاز لیگ؟

این اصلا اتفاق خوبی نیست و دود آن در چشم کل فوتبال می‌رود. همه می‌دانند که دوره بدنسازی محدود و مشخص است و بعد از پایان این دوره بدنها باید به مسابقه برود. مطمئنم که در لیگ نوزدهم تعداد مصدومان زیاد می‌شود.

* جدایی رحمتی از استقلال؟

این تیم حتما به دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح نیاز دارد. در وهله اول باید آرزو کنید که حسینی در طول فصل محروم و مصدوم نشود. باشگاه هم باید جذب یک دروازه‌بان خوب و در سطح حسینی را در دستور کارش بگذارد.

* بحث‌های حاشیه‌ای که در خصوص آکادمی این باشگاه مطرح شده است؟

برای آنهایی که تا از آکادمی رفتند برای این تیم شروع به حاشیه سازی کردند متاسفم. آکادمی از باشگاه جدا نیست و حاشیه سازی برای آکادمی استقلال یعنی حاشیه سازی برای خود باشگاه. رضا حسن زاده دوست و همبازی سابق من است و سالهای سال است او را می شناسم. رضا اسطوره باشگاه است و در فینال آسیا برای ما گل قهرمانی زده است. چطور بعضی‌ها در باره او قضاوت اشتباه کرده و برایش حاشیه درست می‌کنند. یا محمد مومنی که از سالم ترین و پاک ترین افرادی است که در آکادمی کار کرده. همه می‌دانند او برای ایجاد یک ورزشگاه اختصاصی برای تیم های پایه چقدر زحمت کشیده. اما بعضی‌ها می‌خواهند با شخصیت و آبروی او بازی کنند. این افراد شاید مدتی در استقلال بازی کرده باشند اما رفتارشان نشان می‌دهد خیرخواه این باشگاه نیستند و تنها دنبال منافع خودشان هستند. وگرنه برای پیشکسوتان آبرومندی مثل مومنی، حسن زاده و اکبرپور حاشیه درست نمی‌کردند.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۹ مرداد

چ جولای 31 , 2019
مشرق نیوز - عکس/تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۹ مرداد ...