امید نورافکن: می خواهم برای حضور در ترکیب شارلوا بجنگم؛ شرایط استقلال را دنبال می کنم

امید نورافکن

 هافبک دفاعی پیشین استقلال و حال حاضر شارلوا گفت: میخواهم امسال در شارلوا بجنگم و به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.

 به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن ستاره جوان پیشین تیم فوتبال استقلال و حال حاضر تیم شارلوا بلژیک در گفتگو با میزان در مورد شرایط خودش و پیگیری شرایط استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* از شرایط خودت در شارلوا بگو آیا از شرایط رضایت داری؟

خداروشکر شرایط خوب است ما تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم و چند دیدار تدارکاتی برگزار کردیم که یکی از بازی‌ها برابر خنت بلژیک بود که میلاد محمدی در آنجا حضور دارد.

* از بازگشت به شارلوا راضی هستی؟  

در هر حال من با شارلوا قرارداد دارم و تمریناتم را انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کنم. می‌دانم کار سختی دارم، اما همانطور که گفتم تلاش می‌کنم به هدفم برسم. من یک نیم فصل در تیم شارلوا بودم و دوباره استقلال برگشتم. امسال بار دیگر به بلژیک آمدم و سعی می‌کنم خود را نشان دهم.

* از شرایط استقلال خبر داری؟

شرایط استقلال را دنبال می کنم و شنیده‌ام استقلال چند بازی تدارکاتی خود را با برد پشت سر گذاشته که خبر خوبی است. امیدوارم این نتایج در لیگ هم ادامه داشته باشد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهین بیانی: استقلال به بازیکن بزرگ نیاز دارد؛ استراماچونی یک مربی حرفه ای است

س جولای 30 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال از نداشتن بازیکن بزرگ ضربه خواهد خورد زیرا بازیکنان جوان باید از یک بازیکن حرف شنوی داشته باشند. به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به شرایط تیم...