چند خبر کوتاه از استقلال/ یک جوان با استعداد دیگر در آستانه جدایی؛ پدیده عراقی با استقلال تمام کرد؟

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

بازیکن جوان استقلال عنوان کرد به توصیه سرمربی ایتالیایی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، با وجود اینکه باشگاه استقلال در حال تکمیل بازیکنان خود برای فصل جدید است اما  نقل و انتقالات این تیم همچنان خبرساز است. تعداد جدایی هایاستقلالی ها از نظر کارشناسان و پیشکسوتان  این تیم یکی از نقاط ضعف آبی ها در فصل پیش رو خواهد بود.

* صفا هادی با استقلال تمام کرد؟

پدیده 21 ساله عراقی در استوری اینستاگرام خود عکسی با طارق همام بازیکن فصل گذشته استقلال در حالی که عدد 4 را با دست نشان می دهد، منتشر کرد. این عکس به گمانه زنی ها در خصوص پیوستن او به استقلال بیش از پیش دامن زد و به احتمال زیاد در یکی دو روز آینده خبر این انتقال نهایی و قطعی خواهد شد.

البته این روزها شایعاتی هم مبنی بر بازگشت طارق همام به استقلال به گوش می رسد که باید دید تا چه حد صحت دارد.

استوری صفا هادی

* رضا آذری از استقلال جدا می شود

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان روی نام رضا آذری هافبک این تیم قلم قرمز کشید. استراماچونی به آذری اعلام کرد که به او بازی نمی‌رسد و بهتر است به فکر یک تیم دیگر باشد تا بتواند بازی کند.

سرمربی استقلال از مسئولان این باشگاه خواسته است آذری به طور قرضی به تیم دیگری منتقل شود.

* واکنش رضا آذری نسبت به حضور در لیست مازاد!

رضا آذری هافبک جوان و آینده دار باشگاه استقلال در خصوص شایعه حضورش در لیست مازاد استراماچونی واکنش نشان داد:

«آقای استراماچونی مثل یک مربی حرفه‌ای با من صحبت کرد و گفت در پستت رقیب زیاد داری و شاید در طول فصل دچار مشکل شوی و نتوانی زیاد بازی کنی. من بعد از این حرف، سه چهار روزی هم با تیم تمرین کردم و بعد به خودم آمدم دیدم شرایط خوبی در تیم ندارم؛ به همین دلیل امروز آمدم پیش آقای فتحی و صحبت پدر و پسری داشتیم و قرار شد ایشان برای من تصمیم بگیرند.

من جوان و ملی پوش هستم و برای اثبات خودم باید بازی کنم. من زمان آقای شفر هم بازی نکردم در حالی که به نظر خیلی‌ها لیاقت بازی کردن داشتم. با این حال صحبتی نکردم.

جدایی ام از استقلال قطعی نیست، یک حرفی بین من و استراماچونی بوده است. من از یازده سالگی در استقلال بودم و الان ده سال است که اینجا هستم. واقعا باعث افتخارم است؛ خیلی‌ها را دیدم، منصورخان خدابیامرز را دیدم که به سرم دست کشید. امروز هم جلسه خوبی با آقای فتحی داشتم و تا فردا از من فرصت گرفتند.

اگر در لیست مازاد بودم به من می‌گفتند. من در تمرینات بودم و ایشان شرایط را به من گفت و بعد از فکری که کردم به این نتیجه رسیدم.»

هر چند جدایی آذری و حضور در تیمی دیگر برای هواداران استقلال تلخ و سخت خواهد بود اما امیدواریم او بهترین تصمیم را برای پیشرفت و آینده فوتبالی اش بگیرد.

* انتقاد دوباره طباطبایی از مدیران استقلال..

هادی طباطبایی از زمان انتخاب امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، یکی از سرسخت ترین مخالفان و منتقدان او بود. طباطبایی این بار در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم به تغییرات زیاد در ترکیب این تیم انتقاد کرد:

«ای‌کاش استقلال به‌جای اینکه این‌قدر در بازیکنان تغییرات دارد، این تغییرات را در سطح مدیریت داشت. وقتی به جدایی بازیکنان باتجربه فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که مدیریت استقلال با بازیکنان بزرگ نمی‌تواند کار کند.

تیم تغییرات بیش از حد داشته است، بازیکنان اصلی تیم رفته‌اند و بازیکنان جوانی اضافه شده‌اند که معلوم نیست اصلاً‌ در ترکیب تیم جا بیافتند یا خیر و این چیزی است که کار را سخت می‌کند.

مشکل دیگری که وجود دارد این است که تفاوت بین تیم اول و دوم استقلال خیلی زیاد است و این تیم نیمکت ایده‌آلی ندارد. برخی از بازیکنان شرایط بازی در تیم بزرگی مانند استقلال را هنوز ندارند و معلوم نیست که چطور قرار است استقلال فصل آینده در سه جام حضور پیدا کند.»

صحبت های هادی طباطبایی و انتقاد او در مورد تغییرات بیش از حد در ترکیب استقلال، جای تامل فراوان دارد. تیم دیگر تخت نظر وزارت ورزش برای پنجمین فصل پیاپی همچنان ترکیبی باثبات دارد و کمترین تغییر را در بین تیم های لیگ برتری داشته است.

حال باید این سوال را از وزیر ورزش پرسید که این همه تفاوت در شیوه و روش مدیریت دو تیم پرطرفدار تحت نظر او به چه دلیلی است؟!

* نگرانی برومند از بی رقیب ماندن حسینی در دروازه استقلال!

پرویز برومند، دروازبان سابق استقلال که در مدت زمان حضورش در این تیم دروازبانانی چون محمدعلی یحیوی، مسعود قاسمی، هادی طباطبایی و وحید طالب لو را به عنوان رقیب می دید، به سیاست باشگاه استقلال در خصوص مهدی رحمتی و خروج او از این تیم انتقاد کرد:

«پیش از این هشدار داده بودم که استقلال نباید دو دروازبان فصل گذشته خودش را از دست بدهد. وقتی دو دروازبان در یک تیم حضور دارند، باشگاه باید برای حفظ بازیکنانش سیاست خوبی را اعمل کند، اما این اتفاق نیفتاد و استقلال مهدی رحمتی را از دست داد.

حسینی می‌تواند سنگربان استقلال باشد، اما نیاز است کسی کنارش باشد تا با او رقابت کند. برای پیشرفت نیاز است که دروازبان دیگری با حسینی رقابت داشته باشد. عدم حفظ رحمتی سیاست غلط باشگاه بود. صحبت‌هایی شده که باشگاه رحمتی را نمی‌خواسته است، اما این مسئله درست نیست چون عقلانی نیست که باشگاه بخواهد بازیکنان خوبش را از دست بدهد.»

البته مهدی رحمتی در دوران حضورش در استقلال زحمات بسیاری برای این تیم کشید و روزهای خوب زیادی را برای هواداران رقم زد اما متاسفانه در فصل جدید دیگر عضو آبی های پایتخت نخواهد بود و ما به تصمیم او احترام خواهیم گذاشت.

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه حل تجهیز استادیوم‌های ایران در حد اروپا؛ ایران را میزبان دائمی فینال لیگ قهرمانان کنید!

س جولای 30 , 2019
سرویس ورزش مشرق – شاید بدترین نوع مدیریت این باشد که بانوان یا آقایان رییس، تا مجبور به کاری نشوند اقدام به انجامش نکنند! موضوعی که بارها در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شاهد نمونه های متعدد از این دست بوده ایم.تا وقتی یک پل محل عبور است و ریزش ...