کامیار کاردار: استقلال به یک دفاع چپ کلاسیک نیازمند است؛ 30 میلیون هوادار فقط قهرمانی می خواهند

کامیار کاردار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سمت چپ استقلال کیفیت خوبی ندارد و خلاء یک دفاع چپ کلاسیک همانند وریا غفوری در استقلال حس می شود.

به گزارش استقلال نیوز، کامیار کاردار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص شرایط فعلی استقلال و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته است،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* به نظرتان نقل انتقالات استقلال چگونه بوده است؟ 

استقلال در نقل و انتقالات مثل فصل‌های اخیر خوب آغاز کرد ولی باز هم خیلی عجولانه تصمیم گرفت.این تیم مدتهاست یک دفاع کلاسیک و رونده که قرینه وریا در جناح چپ باشد ندارد و خلاء یک ذخیره مناسب برای حسینی روی نیمکت نیز محسوس است.

* مشکل استقلال به نظر شما کجاست؟

فقدان یک بازیساز ششدانگ و یک تمام کننده فرصت طلب استقلال را رنج می‌دهد. البته فصل گذشته پاتوسی و دو فصل پیش جباروف و تیام تا حدود زیادی خیال مربیان و هوادارها رو راحت کرده بودند، اما سیاست‌های اشتباه در تدوین قراردادها و ضعف مفرط در تامین منابع مالی همیشه دست استقلال رو خالی گذاشته است.

* به نظرتان خریدهای جدید استقلال چگونه هستند؟

داشته‌های ما امسال همین خریدهای متوسط رو به بالاست و امیدواریم با توجه به شروع خوب تمرینات آماده سازی و فرصت مناسب آن، کاستی‌های بدنی بازیکنان و مصدومیت های طول فصل تا حدود زیادی از استقلال دور شود.

* به نظرتان خریدهای جدید به استقلال کمک خواهند کرد؟

امیدوارم تازه واردهای تیم خوب درک کرده باشند در چه موقعیت و جایگاهی قرار گرفتند و اسیر حواشی و فضاهای مجازی قرار نگیرن و با کمی درایت و درک این موقعیت، می توانند آینده فوتبالی خودشان رو تا سال‌ها تضمین کنند.

* صحبت پایانی:

هواداران امسال تنها یک خواسته دارند و آن هم قهرمانی در لیگ، حذفی و آسیاست. این تیم مربی جوان و با انگیزه‌ای دارد که قطعا برایش به کراّت در باره استقلال، جایگاه و هوادارانش صحبت شده و می‌شود. باید تا شروع لیگ صبر کنیم تا ناظر استقلال مدل استراماچونی باشیم. تیمی که آمیخته‌ای از تجربه و جوانی به پشتگرمی ٣٠ میلیون هوادار عاشق مشتاقانه برای خلق بهترین روزها انتظار می‌کشد.

اخبار استقلال تهران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کریمی نیامده تمرین استقلال را ترک کرد

د جولای 29 , 2019
به گزارش مشرق، تمرین نوبت صبح استقلال از ساعت 10 امروز (دوشنبه) در مجموعه نفت تهرانسر و پشت درهای بسته برگزار شد.* علی کریمی، هافبک استقلال که روز گذشته قراردادش را با این تیم تمدید کرده بود، در محل تمرین حاضر شد و بعد از صحبتی کوتاه با استراماچونی، بر...