بهترین بازیکن این روزهای استقلال

به گزارش مشرق، استقلال از شروع تمرینات فصل جدید، 5 بازی دوستانه برگزار کرد. 5 مسابقه‌ای که مجموعا 18 گل زدند و 4 گل خوردند. آبی‌ها در سه مسابقه از این 5 بازی گل خوردند و فقط دو کلین‌شیت ثبت کردند. با توجه به حریفان نسبتا ساده‌ای که مقابل استقلال قرار گرفتند، این آمار گل خورده برای این تیم جالب به نظر نمی‌رسد و دفاع استقلال برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارد. اما در خط حمله، این تیم امیدوارکننده ظاهر شده است.

مرتضی تبریزی با اضافه شدن استراماچونی به روزهای اوجش برگشت و بهترین عملکرد را بین بازیکنان استقلال داشت. تبریزی در این مدت 4 گل زده است. ضمن اینکه در یک نیمه مقابل هارتلند نیجریه‌، 3 پاس‌گل داد. داریوش شجاعیان هم که فصل قبل هیچ گلی نزده بود و پاس‌گلی نداده بود، در بازی‌های تدارکاتی تاثیرگذار ظاهر شد. شجاعیان 2 گل زد و در بازی مقابل بادران هم 2 پاس‌گل داد. 

بیشتر بخوانید:

تبریزی مصدوم شد

سجاد آقایی دیگر بازیکنی است که تحت نظر استراماچونی پیشرفت کرده و با حضور در کمربند میانی زمین، 3 گل زده است. علی دشتی هم به اندازه آقایی در بازی‌های تدارکاتی گل زده و آبی‌ها را امیدوار کرده است. شیخ دیاباته که دیرتر از بقیه در تمرینات حاضر شد، در همان نخستین حضورش در بازی دوستانه، یک گل زد. ضمن اینکه یک روز در بازی درون تیمی هم با زدن 4 گل، نگاه سرمربی ایتالیایی را به خودش جلب کرد. 

فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، روح‌الله باقری و محمد بلبلی دیگر بازیکنانی هستند که هر کدام یک گل در بازی‌های دوستانه استقلال به ثمر رساندند. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتخاب مدیر رسانه‌ای جدید استقلال

ی جولای 28 , 2019
به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در حکمی محمد نوری‌فر را به عنوان مدیر رسانه‌ای این باشگاه انتخاب کرد.پیش از این محمد زرندی در پست مدیر رسانه‌ای فعالیت می‌کرد که پیش از آمدن استراماچونی به ایران از این سمت استعفا داد. Let's bl...