حمید بابازاده: استقلال به دو دروازه بان بزرگ و هم سطح نیاز دارد

حمید بابازاده  اظهار داشت: مطمئنا لیگ پیش رو لیگ جذابی است و شاهد رقابت تیم‌های بیشتری برای قهرمانی و داغ بودن کورس قهرمانی خواهیم بود. استقلال اگر می‌خواهد از قافله تیم‌هایی که سرمایه گذاری بالایی انجام داده‌اند.

مربی سابق آبی پوشان بیان داشت: این تیم هنوز در پست هافبک بازیساز خلاء دارد و باید یک بازیکن طراح درجه یک به خدمت بگیرد. 

بابازاده با اشاره به نقش امید ابراهیمی و جباروف در سنوات گذشته بیان داشت: وقتی امید ابراهیمی و جبارف از استقلال جدا شدند، تیم در شروع فصل بعد دچار افت شدیدی شد و پس از جذب پاتوسی دوباره به شرایط خوب بازگشت. یا بعد از دربی با محروم شدن باقری امتیازاتی را از دست دادیم که به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شد و این نشان دهنده نقش کلیدی هافبک‌های میانی است.

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد: باتوجه به شرایط کنونی تیم و تمریناتی که از استراماچونی شاهد هستیم، در صورت جذب یک هافبک میانی طراح، استقلال شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

مربی پیشین دروازه‌بانی آبی پوشان در خصوص شرایط این تیم در درون دروازه تصریح کرد: استقلال باید دو دروازه‌بان بزرگ و هم سطح و در کنار آنها یک دروازه‌بان جوان اما مستعد داشته باشد. این تنها رمز موفقیت در آخرین سنگر تیم بزرگی مثل استقلال است. 


Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره جنجالی استقلال یک قدم تا تراکتور

ی جولای 28 , 2019
روزبه چشمی مدافع ملی پوش و جنجالی تیم استقلال که در آخرین سال حضورش در این تیم رابطه خوبی با هواداران استقلال نداشت و سودای لژیونر شدن در سر می پروراند، بعد از نا امید شدن برای حضور در یک تیم اروپایی، با چرخشی 180 درجه ای به لیگ برتر باز خواهد گشت. شنی...