پرویز برومند: وضعیت استقلال با داشتن حسینی نگران کننده نیست؛ نیاز است دو دروازبان خوب برای رقابت داشته باشیم!

پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: سیدحسین حسینی می‌تواند حراست دروازه استقلال را برعهده داشته باشد، اما نیاز دارد یک نفر با او رقابت کند.

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت دروازه‌بان‌های تیم استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال در جدایی رحمتی سیاست خوبی نداشت

پیش از این هشدار داده بودم که استقلال نباید دو دروازه‌بان فصل گذشته خودش را از دست بدهد. وقتی دو دروازه‌بان در یک تیم حضور دارند، باشگاه باید برای حفظ بازیکنانش سیاست خوبی را اعمال کند، اما این اتفاق نیفتاد و استقلال مهدی رحمتی را از دست داد.

وضعیت استقلال با داشتن حسینی نگران کننده نیست

نمی‌توان گفت وضعیت استقلال با داشتن تنها یک دروازه‌بان مثل سیدحسین حسینی نگران کننده است، اما باید یک نفر در کنار این دروازه‌بان باشد. هر چند که همه چیز بستگی به مربی دروازه‌بان‌ها دارد که چطور با دروازه‌بان‌ها کار کند.

* نیاز است دروازبانی برای رقابت کنار حسینی باشد

حسینی می‌تواند سنگربان استقلال باشد، اما نیاز است کسی کنارش باشد تا با او رقابت کند. برای پیشرفت نیاز است که دروازه‌بان دیگری با حسینی رقابت داشته باشد. عدم حفظ رحمتی سیاست غلط باشگاه بود. صحبت‌هایی شده که باشگاه رحمتی را نمی‌خواسته است، اما این مسئله درست نیست چون عقلانی نیست که باشگاه بخواهد بازیکنان خوبش را از دست بدهد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وحید ایمانی نیامده استعفاء کرد؛ پای دخالت دولت در میان است!

ی جولای 28 , 2019
وحید ایمانی که چند روز پیش با حکم امیرحسین فتحی به عنوان معاونت فرهنگی و امور رسانه‌ای استقلال انتخاب شده بود در اقدامی عجیب از سمت خود استعفا کرد. به گزارش استقلال نیوز؛ وحید ایمانی که تنها سه روز پیش حکم معاونت فرهنگی و امور رسانه‌ای ب...