بازیکن عراقی در آستانه بازگشت به استقلال

به گزارش مشرق، طارق همام، هافبک عراقی تیم استقلال در فصل گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود. این بازیکن که اواخر فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد، می‌توانست برای دریافت طلبش به فیفا شکایت کند، اما مسئولان باشگاه با توجه به مفاد قرارداد همام با این باشگاه، او را ناچار کردند برای جدایی از جمع آبی‌پوشان 30 هزار دلار نیز بپردازد.

بیشتر بخوانید:

خارجی‌های یک بار مصرف لیگ ایران +عکس و جدول

اکنون خبر می‌رسد با توجه به نیاز استقلال و همچنین تمایل طارق، بار دیگر مذاکراتی برای بازگشت این بازیکن به استقلال انجام شده و هافبک عراقی نیز چراغ سبز نشان داده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه و یکی از اعضای هیئت متمول مدیره استقلال در این مذاکرات نقش داشته‌اند. خطیر قصد دارد تا پیش از پذیرفتن استعفایش از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال کارش را در نقل‌وانتقالات به پایان برساند.

در صورت بازگشت طارق به استقلال باید گفت نه تنها این بازیکن فصل گذشته برای آبی‌پوشان رایگان بازی کرده، بلکه 30 هزار دلار نیز پرداخت کرده است!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرویز برومند: وضعیت استقلال با داشتن حسینی نگران کننده نیست؛ نیاز است دو دروازبان خوب برای رقابت داشته باشیم!

ی جولای 28 , 2019
دروازه بان سابق استقلال گفت: سیدحسین حسینی می‌تواند حراست دروازه استقلال را برعهده داشته باشد، اما نیاز دارد یک نفر با او رقابت کند.  به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، دربار...