داریوش شجاعیان: برای هماهنگی نیاز به زمان داریم؛ استراماچونی هم جدی و هم شوخ است!

داریوش شجاعیان

هافبک نفوذی استقلال گفت: تغییرات زیادی که داشتیم باعث می شود برای هماهنگی نیاز به زمان زیادی داشته باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط استقلال و میزان آمادگی خودش صحبت کرد که در ادامه متن نوشتاری این گفتوگو را می خوانید:

* شرایط استقلال در این فصل چگونه است؟

در این 35 روز خیلی با نظم کار خود را شروع کردیم و همه چیز روی اصول پیش رفت. از روز اول نظم و هماهنگی در کادرفنی و بازیکنان بود و ما هم تلاش خود را می کنیم تا تمام نکات مورد نظر کادرفنی را پیاده کنیم. یک اردوی خیلی خوب در ترکیه داشتیم و این اردوها با بازی دوستانه کمک کرد تا کادر فنی شناخت بهتری از تیم داشته باشند. به شروع لیگ نزدیک می شویم و امیدوارم روند خوبی که در تمرینات داریم، ادامه پیدا کند. 4 بازی دوستانه داشتیم و همه محک خوردند و شناخت کامل از همه وجود دارد.

* آیا از انتظار قهرمانی هواداران استقلال خبر دارید؟

ما 3 سال است که لیگ را خوب شروع نکردیم و تلاش ما این است که امسال بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و از اوایل لیگ امتیازات را جمع کنیم. تغییرات زیادی داشتیم و خیلی طول می کشد با هم هماهنگ شویم اما بازی دوستانه کمک می کند تا به ایده آل ها نزدیک شویم. با توجه به شرایط تیم، امیدوار هستم که در هفته های ابتدایی امتیازات را به خوبی جمع کنیم و اجازه از دست رفتن امتیازات را ندهیم.

* کیفیت بازیکنان جدید چگونه است؟ 

بازیکنان جدید و خوبی به تیم ما اضافه شدند و مطمئنا به درد تیم می خوردند. رابطه خیلی خوبی بین بازیکنان برقرار است و امیدوارم خریدهای جدید با شروع لیگ به ما کمک کنند.

* نظرت در مورد استراماچونی چیست؟

به نظرم جدیت استراماچونی و نظم او خیلی به تیم کمک می کند. به موقع جدیت دارند و به موقع شوخی هم می‌کنند. در تمرینات خیلی جدی هستند و زمان کار، فقط کار می کنند. بزرگترین تفاوت ایشان، نظم و جدیتی است که در کار خود دارند.

* کامبک مقابل بادران باعث تعریف کارشناسان شد قبول داری؟

برای تیم استقلال بازی دوستانه معنی ندارد. استقلال همیشه باید برنده مسابقات باشد. بازی دوستانه را هم برای برد به میدان برویم. ما شاید بد شروع کردیم اما توانستیم 4 گل به ثمر برسانیم. امیدوارم روند به شکلی نباشد که در بازی های بعدی هم دنبال کامبک باشیم و باید در دیدارهای بعدی از ابتدا بازی را خوب شروع کنیم و با موفقیت به پایان برسانیم.

 * شرایط خودت را چگونه ارزیابی می کنی؟

امسال سال سوم من است. سال قبل نیم فصل را از دست دادم و مصدومیت من را اذیت کرد. امسال انگیزه زیادی دارم تا بتوانم به استقلال خیلی کمک کنم و مطمئن باشید تمام تلاش خودم را می کنم. البته تمام بازیکنان خیلی انگیزه دارند و همه می خواهند اتفاقی رقم بخورد که لیاقت هواداران است. هواداران در سال های گذشته به لیاقت خود نرسیدند. کل بازیکنان و کادرفنی تلاش می کنند تا حتی در بازی دوستانه برنده باشند و در دیدارهای دوستانه هم با برد از زمین خارج می شویم تا از همین حالا به بردن عادت کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

مطالب مرتبط:

داریوش شجاعیان: با کادر فنی جدید همه چیز روی اصول است؛ امیدوارم با رفاقت و یکدلی بتوانیم به قهرمانی لیگ برسیم!

داریوش شجاعیان: قبل از فوتبالیست شدن باربری و لوله‌کشی می‌کردم؛ هواداران از ما انتظار قهرمانی دارند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشکسوت استقلال: مدعی قهرمانی نیستیم!

ش جولای 27 , 2019
به گزارش مشرق، پیروز قربانی پیشکسوت استقلال درباره وضعیت استقلال در آستانه لیگ نوزدهم، اظهار کرد: حتما تمریناتی که استقلال در این مدت داشته، تاثیرگذار خواهد بود اما باید منتظر ماند و دید نتیجه‌ آن در بازی‌های رسمی چه خواهد شد. با این حال باید به این نک...