CAS اعلام رأی سوپر جام را بازهم به تعویق انداخت

به گزارش مشرق، در حالی که هواداران استقلال و پرسپولیس منتظر رأی نهایی دادگاه عالی ورزش (CAS)  درباره دیدار سوپر جام فوتبال ایران در فصل گذشته هستند، این دادگاه باز هم صدور رأی را به تعویق انداخت. قرار بود ابتدا حکم دادگاه عالی ورزش تیرماه اعلام شود که این موضوع به اوایل مرداد موکول شد اما باز هم تاریخ جدیدی برای اعلام حکم، تعیین شده است.

مهدی ذاکر مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر گفت: دادگاه عالی ورزش مطابق با ماده  R59 مهلت خود را برای ابلاغ رأی در خصوص پرونده استیناف خواهی باشگاه استقلال تا 8 آگوست (17 مرداد) تمدید کرد.

قرار بود دیدار سوپرجام فوتبال ایران در فصل 98-97 تیر ماه سال 97 برگزار شود اما به دلیل حضور استقلال در اردوی ترکیه، نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام و این تیم به عنوان قهرمان معرفی شد. پس از این موضوع باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی اعتراض کرد و بعد از تأیید این حکم از سوی کمیته استیناف، این باشگاه اعتراض خود را به CAS برد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داریوش شجاعیان: برای هماهنگی نیاز به زمان داریم؛ استراماچونی هم جدی و هم شوخ است!

ش جولای 27 , 2019
هافبک نفوذی استقلال گفت: تغییرات زیادی که داشتیم باعث می شود برای هماهنگی نیاز به زمان زیادی داشته باشیم. به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط استقلال و میزان آمادگ...