جباروف اگر 36 سالش بود بهترین بازیکن لیگ شد/جانشین حنیف ستاره ایران در جام جهانی شد

 حنیف عمران زاده مدافع پیشین استقلال که پس از ۸ سال حضور در این تیم در سال ۹۵ کنار گذاشته شد، هنوز نحوه جدایی‌اش از این تیم را فراموش نکرده و امروز در گفتگویی گلایه آمیزی در این خصوص گفت: مرا با ۲۹ سال سن از استقلال کنار گذاشتند و به جای من جباروف ۳۶ ساله را آوردند. در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- عمران زاده متولد سال ۱۳۶۴ است و در سال ۱۳۹۵ از استقلال کنار گذاشته شد و در آن زمان ۳۱ سال داشت نه ۲۹ سال.

سرور جباروف هم متولد ۱۹۸۲ است و در سال ۲۰۱۷ و در سن ۳۵ سالگی به استخدام باشگاه استقلال در آمد.

۲- جباروف همان زمان یکی از آماده ترین بازیکنان لیگ بود و یکی از بهترین بازیکنان خارجی تمام ادوار لیگ برتر است که به هیچ وجه خرید او قابل انتقاد نیست.

ضمن اینکه جباروف هافبک بازی ساز بود و عمران زاده مدافع میانی و جباروف طبیعتاً به جای عمران زاده جذب نشد.

۳- بعد از کنار گذاشته شدن عمران زاده از استقلال، در پست او بازیکنانی مثل سید مجید حسینی، رابسون جانواریو، پادوانی و محمد حسین کنعانی زادگان جذب شدند.

در این میان سید مجید حسینی در سن ۲۰ سالگی یکی از ستاره های تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه بود و بعد از آن به ترکیه ترانسفر شد و نه تنها پیشرفت شگرفی در فوتبال داشت، سودآوری فراوانی هم برای استقلال داشت.

رابسون جانواریو که با ۲۰ سال سن استقلالی شد، به گواه همه کارشناسان یکی از بهترین خریدهای خارجی استقلال بود و در فصلی که برای آبی پوشان بازی کرد، یکی از بهترین مدافعان میانی آسیا شد و به لیگ پرتغال ترانسفر شد.

پادوانی هم یکی از مدافعان میانی بود که چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ فنی در زمره بهترین‌ها بود و الان هم یکی از محبوب ترین چهره‌های استقلال است.

کنعانی زادگان هرچند خیلی زود مصدوم شد و فرصت زیادی برای بازی در استقلال پیدا نکرد، اما گذشت زمان نشان داد که این بازیکن هم به لحاظ فنی شرایط خوبی داشت و از نظر سنی هم شرایطش بهتر از عمران زاده بود.

در واقع استقلالی‌ها در آن سال به جای حنیف ۳۱ ساله، مجید حسینی ۱۹ ساله، رابسون جانواریو ۲۰ ساله، کنعانی زادگان ۲۲ ساله و پادوانی ۳۱ ساله را به خدمت گرفتند.

عمران زاده پس از جدایی از استقلال در سه تیم خونه به خونه، صبا و ابومسلم مدتی بازی کرد و بعد از آن برای همیشه با مستطییل سبز خداحافظی کرد.


Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عدم تمایل چشمی برای حضور در الاهلی

ش جولای 27 , 2019
به گزارش مشرق، باشگاه الاهلی قطر در هفته‌های اخیر چند بار با روزبه چشمی و مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکره کرد و حتی با اکثر خواسته‌های این بازیکن موافق شد، ولی چشمی قصد ندارد فوتبالش را در لیگ قطر ادامه دهد.چشمی اخیراً به مسئولان باشگاه الاهلی گفته اس...