یک فرصت ناب در انتظار صیادمنش/ بایرن مونیخ سکوی پرتاب الماس ایرانی می‌شود؟!

سرویس ورزش مشرق - اللهیار صیادمنش که همراه با تیم فنرباغچه ترکیه در اردوی آئودی کاپ در کشور آلمان بسر می برد مقابل هرتابرلین تک گل فنرباغچه را زد و حالا خود را برای مهمترین اتفاق زندگی اش آماده می کند. او با درخشش ۹ دقیقه ای نظر همه رسانه های ترکیه را نیز به خود جلب کرد.

این مهاجم مازندرانی که از هفته گذشته همراه با تیم فنرباغچه راهی آلمان شده تا در این تورنمنت شرکت کند یک دقیقه پس از ورود به زمین بازی توانست برای تیمش گلزنی کند. گرچه گلش منجر به کسب امتیاز نشد ولی از سنگینی شکست کاست.

فیلم/ گل صیادمنش به هرتابرلین

فنرباغچه در تورنمنت "آئودی کاپ" آلمان پس از تساوی ۱-۱ با وولفسبورگ و شکست ۱-۲ روبروی هرتابرلین سه شنبه هفته جاری هشتم مرداد از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران مقابل بایرن مونیخ به میدان می رود. صیادمنش در دیدار اول نیمکت نشین بود و در بازی دوم از دقیقه ۸۱ به میدان رفت و گلش را در دقیقه ۸۲ زد. اگر صیادمنش سه شنبه به میدان برود مهمترین مسابقه زندگی اش را در سن ۱۸ سالگی تجربه می کند.

به یاد داریم علی دایی در فصل ۹۸-۱۹۹۷ بوندس لیگا در دیدار برگشت با پیراهن آرمینیا بیلفلد ۲ گل به بایرن مونیخ زد و چند هفته بعد مدیران وقت بایرن، برای جذب او اقدام کرده و در نهایت کاپیتان وقت تیم ملی کشورمان راهی یکی از بزرگترین و مطرح ترین باشگاه های جهان شد.

با توجه به درخشش صیادمنش در مصاف با هرتابرلین بعید نیست الماس ایرانی (لقبی که وینفرد شفر به او داده بود) در دیدار سه شنبه شب نیز گلی بزند و ورق زندگی اش را در سن ۱۸ سالگی برگرداند.

اللهیار صیادمنش در گفت و گو با مشرق، درباره این دیدار، گلی که زد و بازی با بایرن مونیخ صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ را در ادامه این گزارش از نظر می گذرایند:

*این اولین بازی ات در این تورنمنت بود؟

- بله! در دیدار اول مقابل وولفسبورگ در لیست ۱۸ نفره روی نیمکت بودم ولی بازی به من نرسید.

* بازی با هرتا چطور بود؟

- خب ما ۰-۲ عقب بودیم که من به زمین رفتم. سرمربی مان یکسری دستورات را به من داد و رفتم داخل تا آنها را انجام بدهم. تقریبا یک دقیقه هم نشده بود که داخل شدم و از راست یک توپ برایم آمد و چون من هنوز درست یارگیری نشده بودم با یک بغل پای نسبتا محکم دروازه هرتا را باز کردم.

* اما خیلی شادی نکردی؟

- دنبال این حاشیه ها نیستم. فعلا باید سعی کنم خودم را در تیم اثبات کنم. تیم مان عقب بود و خواستم زودتر برگردم تا بازی را شروع کنیم.

* هم تیمی هایت خیلی خوشحال شدند. شاید بیشتر از تو؟

- بله! خب یک مقداری هم برای خودم خوشحال بودند که توانسته بودم برای فنرباغچه در دیدار با هرتا گلزنی کنم. هرتا تیم بزرگی است و از این بابت خیلی خوشحالم که توانستم دروازه اش را باز کنم.

* با بایرن مونیخ هم بازی دارید؟

- بله! آئودی کاپ یکی از مهمترین تورنمنت های فصلی در آلمان است که فنر باغچه در آن شرکت دارد. بازی ما با بایرن ۳۰ جولای (۸ مرداد – سه شنبه) است.

* فکر می کنی باز هم به میدان بروی؟

- دوست دارم روبروی بایرن مونیخ هم بازی کنم و شانس گلزنی ام روبروی این تیم بزرگ را هم بیازمایم ولی این به نظر سرمربی تیم برمی گردد. بعد از بازی قبل که سرمربی تیم خیلی از من صحبت کرد. بعد از آن گل هم یکی دو بار موقعیت خوب داشتم ولی یا توپ دیر به من رسید یا اصلا نرسید.

* اگر به بایرن گل بزنی شادی گل می کنی؟

- احتمالا! چون گلزنی به چنین تیمی اتفاقا فوق العاده می تواند باشد. البته بیشترین هدفم اجرای دستورات سرمربی و خواسته های اوست. باید بتوانم جایگاهم را در تیم باز کنم. چون تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد که سابقه بازی برای چلسی، والنسیا و دیگر تیم های بزرگ اورپایی را دارند. رقبای جدی و سرسختی دارم و نمی توانم از مسیر اصلی ام دور شوم.

* در ترکیه هم خیلی به این گل پرداختند؟

-  به هر حال تیم های پرطرفدار اخبارشان هم بیشتر منتشر می شود. خیلی از طرفداران فنرباغچه برایم پیام تبریک ارسال کردند و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و در ترکیب تیم جابیفتم.

* از استقلال خبر داری؟

- بله! از طریق رسانه ها دنبال می کنم. امیدوارم تیم با قدرت لیگ را شروع کند. خبر بردهای تیم در دیدارهای دوستانه خوشحال و امیدوارم کرده است. آرزو می کنم بهترین اتفاقات برای استقلال رخ بدهد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جباروف اگر 36 سالش بود بهترین بازیکن لیگ شد/جانشین حنیف ستاره ایران در جام جهانی شد

ش جولای 27 , 2019
 حنیف عمران زاده مدافع پیشین استقلال که پس از ۸ سال حضور در این تیم در سال ۹۵ کنار گذاشته شد، هنوز نحوه جدایی‌اش از این تیم را فراموش نکرده و امروز در گفتگویی گلایه آمیزی در این خصوص گفت: مرا با ۲۹ سال سن از استقلال کنار گذاشتند و به جای من جباروف...