بهتاش فریبا: استقلال به دنبال یک رهبر باشد؛ سمت چپ استقلال نیاز به تقویت دارد

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در بازی دیروز نشان داد در دفاع چپ بسیار مشکل دارد و باید هرچه سریعتر یک مدافع چپ با کیفیت به تیم اضافه کنند.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با فارس، در خصوص بازی دوستانه استقلال و بادران و ارزیابی‌اش از شرایط فعلی استقلال و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته است،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دلیل حضور در بازی دوستانه استقلال و بادران

من با فرهاد کاظمی ارتباط دارم و معمولا هر وقت بازی دارند از من دعوت می کنند تا مسابقات را از نزدیک ببینم از آن طرف هم بازی تیم محبوبم بود.

* ارزیابی از شرایط بادران

بازی خوبی انجام شد ولی اثرات بدنسازی روی هر دو تیم مشخص بود.بادران در ابتدای نیمه اول خوب کار کرد و استقلال را تحت فشار گذاشت. آنها 2 بار از سمت چپ استقلال نفوذ کردند و به 2 گل رسیدند.

* تمجید از فرشید باقری  

زمانی که استراماچونی از با تجربه ها استفاده کرد شرایط بهتر شد چون حقیقتا من بازی جوانان تیم استقلال را ندیده بودم.مثلا زمانی که باقری به زمین آمد توپ ها به او ختم شد و رفته رفته استقلال شکل بهتری پیدا کرد.

* انتقاد از عملکرد حسینی

حتما می شود ولی من ایراداتی را دیدم. البته این بازی تدارکاتی و در زمان بدنسازی انجام شد ولی نمی شد ایرادات را ندید.مثلا حسینی 2 گل خورد که یکی از آنها تقریبا گل به خودی بود، وقتی از او شرایطش را پرسیدم گفت شب گذشته پدر شده و اصلا نخوابیده است.

* توصیه به مدیران برای خرید دفاع چپ 

در دفاع چپ با وجود اینکه زکی پور حضور دارد اما به هر حال تیم نیاز به دفاع چپ دارد. به هر حال تیم را باید در لیگ برتر و در بازی های بزرگ دید و در آنجا نظر داد. البته عارف غلامی بازیکن جدید استقلال در دفاع چپ استفاده شد، به نظر سرمربی استقلال به دنبال دفاع چپ است و بازیکنان را در این پست تست می کند.البته اعتقاد شخصی من این است که غلامی نمی تواند در دفاع چپ بازی کند. به هر حال امیدوارم خلاء های تیم پر شود تا استقلال با قدرت وارد مسابقات شود.

* ارزیابی از بازی استقلال مقابل بادران

با وجودی که استقلال مقابل بادران در هر 2 نیمه با یک مهاجم بازی کرد اما در هر دو نیمه رو به جلو کار کرد. شجاعیان سرحال نشان داد، غفوری و مرتضی تبریزی هم شرایط خوبی داشتند. البته قبلا در مورد خلاء استقلال صحبت کرده بودم، این تیم همچنان یک بازیکن بزرگ می خواهد، کسی که بازیکنان حرف او را گوش بدهند و رهبر باشد. در میانه میدان و در زمین چنین بازیکنی حتما باید در استقلال حضور داشته باشد.

اخبار استقلال تهران

مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: ایراد مهم استقلال نداشتن یک بازیکن بزرگ است؛ جای فتحی همین امروز طلب پادوانی را می‌دادم!

بهتاش فریبا: دنبال مقصر رفتن پاتوسی نباشید؛ باید به داشته های جوانمان اعتماد کنیم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جمال ندافی: فوتبال ایران تاوان مدیران عشق شهرت را می دهد؛ مشکل پروپیچ بی تدبیری مدیران پیشین است

ج جولای 26 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان جدید استقلال باید بدانند شرایط برای آنها بسیار سخت است در استقلال یا به عرش می رسند یا به زمین کوبیده می شوند. به گزارش استقلال نیوز، جمال ندافی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص مش...